Beoordeeld op 8 april 2017

vriendelijk ontvangst, vriendelijke receptie, lekker gedronken , heel gastvrij, lekker ontbijt.
fijne kamer, comfortabel met alles erop en aan.
een gastheer pur sang, die ons het gevoel geeft echte gasten te zijn.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 maart 2017

Afgelopen weekend een nachtje in dit hotel verbleven.

Vanaf het station van Diegem gemakkelijk te voet bereikbaar (tip: neem vanuit het station wel uitgang "centrum"). Vanaf Brussel is dit ca 10 minuten en een enkeltje kost ca 3 euro. Parkeren op straat is ook goed te doen.

De ontvangst is vriendelijk en hulpvaardig.

De kamer is netjes en fuctioneel. Voorzien van een TV (satelliet) en waterkoker om thee te maken. Ook staat er flessenwater.

Na een tijdje stopte mijn TV er mee, maar dit werd door het personeel direct en goed opgelost. Net zoals bij de ontvangst een vriendelijke en adequate service.

Als je een kamer hebt aan de spoorzijde, hoor je de treinen (inclusief hogesnelheidstreinen) wel erg goed. In iets mindere mate hoor je ook de vanaf Zaventem vertrekkende vliegtuigen. Slechte slapers kunnen dus het beste om een kamer aan de andere kant vragen.

Het bed in kamer 207 was behoorlijk hard. Dit heb ik opgelost door bovenop een dekbed te liggen.

Kamertip: Vraag bij slecht slapen om een kamer die niet op het spoor uitkijkt.
  • Verbleef: februari 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 16 januari 2017 via mobiele applicatie

Zoals de titel al aangeeft pal naast het spoor. Dit wisten wij van te voren en ons stoort dat niet. Het station is 2 minuten lopen, houd op zondag rekening met beperkte dienstregeling richting centrum (1/uur). Het hotel bied vervoer aan richting het naastgelegen vliegveld. Er komen behalve treinen dus ook vliegtuigen voorbij.

De ontvangst is vriendelijk, de kamers zijn redelijk netjes maar de bedden zij bikkelhard.

Het ontbijt is wat je kunt verwachten voor €10,- , eenvoudig.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 december 2016

Het hotel biedt gratis parkeerplaatsen voor het hotel, de receptie werkt snel en efficient. De kamers zijn compleet uitgerust met goede bedden en accessoires, snelle wifi ontvangst. Genoeg ventilatie door te openen raam wat je niet veel meer tegen komt in de hotels.

• Verbleef: december 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2016

...... ik hou van proper en nette zaken maar een te veel aan Detol geur is echt niet leuk
Voor de rest vriendelijke bediening, mooi enterieur , de lasagna was lekker maar ik den k dat het klaar gemaakt was met schapenvlees???? 1h lunch is iets te kort om er te gaan lunchen,

Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken