Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Parking ligt 4 km van de luchthaven, we deden hier anderhalf uur over!!!! Chauffeur ontkende dat hij stopte bij Thon hotel. Na verschillende keren bellen konden ze niets regelen. Shuttels rijden maar om de 55 minuten: Slechte Service!!!!

Verbleef: juli 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Geachte Jesse,

Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed en dat u tekortkomingen heeft ondervonden met onze shuttle service.
We willen echter graag met u meedelen dat we via de kaartlezer van de busmaatschappij hebben nagekeken wanneer de buschauffeur vertrokken is en dit was 2 minuten na het vertrekuur. De shuttle is er wel dus geweest want hij heeft andere gasten opgehaald. Er is ook niet met onze chauffeur gesproken maar met een andere buschauffeur. Onze buschauffeur werkt al jaren voor ons en kent alle hotelnamen.

We vinden het erg spijtig dat u de shuttle niet heeft gezien omdat hij wel dergelijk andere gasten heeft opgehaald. We konden om die reden geen taxi op onze kosten sturen. Het hotel is ook makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer of een taxi. We excuseren ons voor het ongemak en danken u voor uw begrip.

Met warme groeten,

Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Formule sleep/parking niet goed.
De shuttle rijdt nl OVERDAG niet en moet je dus zelf n taxi regelen en betalen. Dat zouden ze er beter bij vermelden als men boekt.
Enkel shuttle tussen 6 en 9 s morgens 1x per uur wat ook niet echt goed is en dan tussen 18 en 20 u 1 x per uur.Schande
Kamer oke

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Beste gast,

We danken u voor u feedback.

Het spijt ons dat niet helemaal tevreden was over ons shuttle service.

Het klopt dat de shuttle niet de hele dag rijdt maar op de tijdstippen waarop de meeste gasten transport nodig hebben.

Op onze website staan de uren van shuttle wel degelijk aangegeven.

De shuttle is vanaf 04h10 tot en met 10h30 (10 X) en 's avonds vanaf 18h00 tot en met 23h20 (9 X).

Onze excuses indien dit niet duidelijk was. Het doet ons plezier dat u verder tevreden was met uw kamer.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 25 juni 2018

Hartelijk ontvangst door Nederlandse medewerkster nadat we een vijftal minuten aan de frontdesk stonden te wachten. Verder afhandeling verliep vlotjes. Onze kamer was prima, we boekten via hun eigen website hun de overnachting inclusief 14 dagen parkeren via het park, sleep and fly package.aanbod Jammer dat de shuttle niet de hele dag door gaat maar gelukkig kwamen we wel uit met de aangeboden tijden, shuttle is inclusief hun park, sleep and fly package. Het hotel ligt op korte afstand van de luchthaven, zij bieden de shuttledienst aan gedeeld met andere hotels. Als we weer van Brussel Airport vliegen overwegen we weer een park, sleep and fly package. Wellicht ook weer bij het Thon hotel als de prijs gunstig is.

Verbleef: juni 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Beste Albert,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat ons park, sleep and fly package u kon bekoren.

Het klopt dat in ons voordelig package de shuttle service en 14 dagen gratis parking inbegrepen zijn. Fijn dat u dit hier aanhaalt.

We ontvangen u bij uw volgend verblijf in met open armen opnieuw.

Beoordeeld op 12 februari 2018

We werden zeer hartelijk ontvangen in het hotel, alles werd super goed uitgelegd, prima parkeerplekken voor de auto`s, mooie nette, schone kamer. Avondeten ook naar behoren. Alleen kwam de eerste shuttlebus niet opdagen!!! Daar sta je dan...in een doodlopende straat... uiteindelijk kwam er een taxi om een gast in het naastliggende hotel af te zetten, deze heeft ons, samen met nog 3 andere personen meegenomen naar het vliegveld! Op het nippertje dus en opeengestapeld in een 4 persoons taxi. Na onze vakantie dit doorgegeven bij de receptie van het hotel, helaas hebben ze hier volgens mij niks mee gedaan. Jammer, want verdere indruk was goed, maar dit durven we niet meer te gokken...

Verbleef: oktober 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Geachte Jos,

hartelijk bedankt voor het delen van uw mening.

Allereerst willen we u bedanken voor de mooie woorden die u overheeft voor ons team en de hartelijke ontvangst en goede uitleg die u van hen heeft gekregen. Het doet ons ook plezier te lezen dat alles naar wens was wat betreft de netheid en de inrichting van uw kamer, en van de kwaliteit van de maaltijden in ons restaurant.

Wat vervelend dat er een probleem is geweest met uw shuttlebus. Er is inderdaad een gratis shuttle service naar de luchthaven, maar die rijdt enkel 's ochtends tussen 04h10 en 10h30, en 's avonds tussen 18h00 en 23h20. Indien er zich binnen deze uren toch een probleem voordoet, dan helpt ons team u graag zo snel mogelijk op weg via een andere manier.

We hopen u in de toekomst toch opnieuw van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Erika Valgaerts, General manager

Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ivm vlucht volgende ochtend vanaf Brussel airport, een nacht in dit hotel verbleven met gezin in een familiekamer. Schoon hotel en goede shuttle bus service naar aiport. (Park, sleep and fly arrangement)

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
crmthon, Front Office Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2017

Beste Aafje123,

Hartelijk dank voor de fijne review!
Fijn te lezen dat jullie een goed verblijf gehad hebben.

Hopelijk mogen we jullie bij de volgende vakantie weer verwelkomen!

Mvg,
Eline