12 februari 2018 beoordeeld

We werden zeer hartelijk ontvangen in het hotel, alles werd super goed uitgelegd, prima parkeerplekken voor de auto`s, mooie nette, schone kamer. Avondeten ook naar behoren. Alleen kwam de eerste shuttlebus niet opdagen!!! Daar sta je dan...in een doodlopende straat... uiteindelijk kwam er een taxi om een gast in het naastliggende hotel af te zetten, deze heeft ons, samen met nog 3 andere personen meegenomen naar het vliegveld! Op het nippertje dus en opeengestapeld in een 4 persoons taxi. Na onze vakantie dit doorgegeven bij de receptie van het hotel, helaas hebben ze hier volgens mij niks mee gedaan. Jammer, want verdere indruk was goed, maar dit durven we niet meer te gokken...

Verbleef: oktober 2017
Hotel-cmanager, General Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Geachte Jos,

hartelijk bedankt voor het delen van uw mening.

Allereerst willen we u bedanken voor de mooie woorden die u overheeft voor ons team en de hartelijke ontvangst en goede uitleg die u van hen heeft gekregen. Het doet ons ook plezier te lezen dat alles naar wens was wat betreft de netheid en de inrichting van uw kamer, en van de kwaliteit van de maaltijden in ons restaurant.

Wat vervelend dat er een probleem is geweest met uw shuttlebus. Er is inderdaad een gratis shuttle service naar de luchthaven, maar die rijdt enkel 's ochtends tussen 04h10 en 10h30, en 's avonds tussen 18h00 en 23h20. Indien er zich binnen deze uren toch een probleem voordoet, dan helpt ons team u graag zo snel mogelijk op weg via een andere manier.

We hopen u in de toekomst toch opnieuw van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groeten,

Erika Valgaerts, General manager

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ivm vlucht volgende ochtend vanaf Brussel airport, een nacht in dit hotel verbleven met gezin in een familiekamer. Schoon hotel en goede shuttle bus service naar aiport. (Park, sleep and fly arrangement)

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
crmthon, Front Office Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 november 2017

Beste Aafje123,

Hartelijk dank voor de fijne review!
Fijn te lezen dat jullie een goed verblijf gehad hebben.

Hopelijk mogen we jullie bij de volgende vakantie weer verwelkomen!

Mvg,
Eline

17 augustus 2017 beoordeeld

Hotel met goeie service, nette kamer met nodig confort, werd geboekt als "park,sleep and fly". Op korte afstand van de luchthaven die te bereiken is met de shuttledienst.
Alle nodige informatie gekregen.

Kamertip: Alhoeweg het hotel vlakbij de luchthaven ligt is het toch rustig verblijven.
  • Verbleef: juli 2017, reisde alleen
crmthon, Front Office Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Beste Marcsabine2017,

Heel erg bedankt om jullie geweldige review te delen via TripAdvisor.

Ontzettend fijn te lezen dat jullie een fijn verblijf gehad hebben en hoop jullie snel weer te mogen verwelkomen in Thon Hotel Brussels Airport!

Met vriendelijke groeten,

7 juli 2017 beoordeeld

Het hotel ligt een 20tal minuten buiten het centrum van Brussel, in de directe omgeving vind je andere hotels en kantoren. Er is ter plaatse niets te beleven.

Het hotel bevindt zich in een wat ouder gebouw maar de kamers ogen wel netjes en zijn voorzien van al het nodige.

Wij verbleven in kamer 311 waar de airco moet afgesteld worden. Het ding blies je ongeveer uit je bed.

Het ontbijt was prima (beperkt warm gedeelte met ei en spek, de rest waren koude zaken), niet heel erg uitgebreid.

Het personeel was eerder zakelijk met uitzondering van de dame die 's morgens instond voor het uitchecken. Zeer vriendelijk en attent.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
crmthon, Front Office Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2017

Beste Ronnygijsen,

Hartelijk dank voor de review en de feedback over de airco. Morgen zal onze technician er naar kijken.
Fijn te lezen dat jullie een prettige check uit gehad hebben.

Hoop dat we jullie binnenkort weer mogen verwelkomen!

Fijne zondagmiddag.

17 juni 2017 beoordeeld

prima ontvangst veilige plaats voor de wagen ; prachtige kamer en leuk de expresso machine, vóór vertrek één goede pot koffie! 10 min. van de luchthaven met gratis shuttleservice.Alleen jammer dat er in de namiddag geen shuttle is, moesten taxi nemen om terug naar hotel de rijden of 2 uren wachten

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
crmthon, Front Office Manager van Thon Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2017

Beste Luc Ingrid M,

Hartelijk dank voor de super review via TripAdvisor!

Fijn te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en we hopen jullie weer snel terug te mogen verwelkomen!

Een prettig weekend toegewenst!