Gratis annuleren tot 22/04/21
eDreams64 US$
Booking.com64 US$
Travelocity65 US$
Beoordeeld op 23 januari 2020 via mobiele applicatie

ligt op zelfde terrein als ander ibis hotel waar gelukkig wel een bar en restaurant is, want dit ibis budget heeft er geen. wel ontbijtruimte. parkingplaats 12 euro per dag. garage kost 20 euro per dag.

Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Susanne van de Vinne, General Manager van Ibis Budget Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste Veerle,
bedankt voor uw beoordeling en review.

Het verheugt ons dat u tevreden was over de hygiëne.
We beschikken inderdaad niet over een bar of restaurant, maar u kan zeker gebruik maken van de faciliteiten van het ibis hotel.

Hopelijk mogen we u een volgende keer nog eens ontvangen.
Met vriendelijke groeten,

Susanne van de Vinne, General Manager

Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Zeer verzorgde kamer, ideaal om te slapen voor 1 nacht, net voor je op reis vertrekt. Wel wat lawaai op de gang. Zeer dunne muren. Ook de douche is wat klein. Personeel was beleefd. Maar daar bleef het ook bij.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Susanne van de Vinne, General Manager van Ibis Budget Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw reactie.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van onze comfortabele kamers. Wel jammer dat u last had van gehorigheid. Indien dat van andere gasten komt mag u altijd de receptie hierover aanspreken. Uw opmerking over de douche nemen we ook mee. Een volgende keer staan we alvast graag weer voor u klaar!

Vriendelijke groet,

Susanne van de Vinne, General Manager

Beoordeeld op 13 januari 2020

Zeer nette en verzorgde kamer met dubbelbed en badkamer met douche aan een zeer lage prijs. Gratis shuttle van en naar de luchthaven. Automaat in de hall voor koffie en drankjes. Een aanrader, zeker voor prijs/kwaliteit.

Beoordeeld op 8 januari 2020

Héél goed hotel voor 1 nacht. Kleine maar propere kamers met alle nodige attributen voor 1 nacht. Goed bed, goeie douche en shuttle naar de luchthaven. Aanrader voor iemand die geen grote luxe verwacht

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 7 januari 2020

Kortbij luchthaven, vriendelijk personeel.
Uit het bericht van hotel washer voor mij niet duidelijk waar de shuttlebus stond. Dus taxi genomen.
Ontbijt: er was geen fruit, stokbrood heel hard. Voldoende beleg.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com