ibis Budget
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 13 januari 2020

Zeer nette en verzorgde kamer met dubbelbed en badkamer met douche aan een zeer lage prijs. Gratis shuttle van en naar de luchthaven. Automaat in de hall voor koffie en drankjes. Een aanrader, zeker voor prijs/kwaliteit.

Beoordeeld op 8 januari 2020

Héél goed hotel voor 1 nacht. Kleine maar propere kamers met alle nodige attributen voor 1 nacht. Goed bed, goeie douche en shuttle naar de luchthaven. Aanrader voor iemand die geen grote luxe verwacht

Beoordeeld op 7 januari 2020

Kortbij luchthaven, vriendelijk personeel.
Uit het bericht van hotel washer voor mij niet duidelijk waar de shuttlebus stond. Dus taxi genomen.
Ontbijt: er was geen fruit, stokbrood heel hard. Voldoende beleg.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 december 2019

Ongeinteresseerd personeel, hotel en kamer niet schoon, slecht en oncomfortabel bed, TV kapot, toilet zo ongemakkelijk en klein dat je er niet in kunt bewegen.
Voor 100 Euro per nacht mag je toch wel iets meer verwachten!
Helaas was er in de buurt geen ander hotel beschikbaar.
Dit was in ierder geval eens maar nooit meer. Ik ga liever wat verderop overnachten!

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Cédric CHRISTOPHE, General Manager van Ibis Budget Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2019

Beste Robertjv07,

Het spijt ons enorm dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we willen dan ook onze excuses aanbieden. We zullen uw opmerkingen zeker intern bespreken. Aarzel echter niet om problemen al tijdens uw verblijf bij aan ons personeel te melden, dan kunnen zij u ter plaatse een oplossing bieden. Tevredenheid van onze gasten is namelijk onze topprioriteit. We hopen u in de toekomst toch nog eens te mogen verwelkomen voor een tweede kans!

Met vriendelijke groeten,

Cédric CHRISTOPHE, General Manager

Beoordeeld op 22 oktober 2019

We waren ontgoocheld wanneer we na vijf dagen (na onze reis) onze wagen terug wilden oppikken.
Op de site stond vermeld dat er gratis parking was, maar niets is minder waar. Tijdens de incheck werd ons ook niks hiervan vermeld. Na enige discussie konden we niets anders dan betalen.
Spijtig dat het niet beter vermeld word want nu hebben ze een ontevreden klant.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Cédric CHRISTOPHE, General Manager van Ibis Budget Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2019

Beste Dirk,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en review.

Hopelijk heeft u ondanks de parkingkosten genoten van uw verblijf. We willen u er graag attent op maken dat u het niet-flexibele tarief heeft geboekt in plaats van het Park, Sleep, Fly tarief.
Indien u het tarief Park Sleep & fly zou geboekt hebben zou de parking voor 1 week inbegrepen zijn. Zonder dit tarief komt de parking op €12 per dag.

Ons team staat een volgende keer graag weer voor u klaar voor een betere ervaring.
Met vriendelijke groeten,

Cédric CHRISTOPHE, General Manager