Leg de laagste prijs van deze websites vast
ibis Budget
Expedia.comUS$ 62
Booking.comUS$ 62
Hotels.comUS$ 62
TravelocityUS$ 62
Agoda.comUS$ 62
Trip.comUS$ 62
Beoordeeld op 19 oktober 2019

Bedden : een matras boven een plank, dit is niet meer van deze tijd.
Smalle enkelbedden en matrassen schuiven heel gemakkelijk op de planken.
101 euro betaald per nacht en dit is veel te veel voor de kwaliteit van het hotel.
Geen Nederlandstalig personeel bij het inchecken.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Cédric CHRISTOPHE, General Manager van Ibis Budget Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Beste Brigitte,
Bedankt voor het delen van uw mening.

We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf. We betreuren het dat u minder tevreden was met onze bedden. Wij noteren uw opmerking hierover maar begrijpen dat elke gast dit anders ervaart. Graag delen we u ook mee dat onze prijzen fluctueren naargelang de periode en bezetting van ons hotel. Normaal gezien spreekt ons personeel Engels, Duits, Nederlands en Frans, met uitzondering van onze studenten.

We hopen dat we u bij een volgend bezoek opnieuw mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Vriendelijke groeten,

Cédric CHRISTOPHE, General Manager

Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een schoon basic hotel onder de rook van Brussel en Zaventem. De expo ligt op 14 km.
Het hotel is basic, schoon, netjes en voordelig. Prima voor een nachtje slapen. Het ontbijt is ook voordelig en prima. Voor budget ook redelijk divers en goede kwaliteit!

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Redelijk goed, enige minpunt is het gegeven dat ik geconfronteerd werd met 12,00 euro parkeerkosten, hetgeen op geen enkele wijze vooraf is gecommuniceerd. Niet netjes, u zou dit bij het boeken moeten vermelden, zo is het verschil tussen budget en gewoon opgelost.

Beoordeeld op 16 september 2019

Alles wat je nodig hebt voor een overnachting voor je vlucht! De kamer is niet groot maar heeft alles wat je nodig hebt en is schoon en fris. En dan nog de gratis shuttle bus naar het vliegveld, terwijl je je auto gratis kan laten staan voor 7 nachten (daarna betaald), ideaal!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

Aller eerst, het is een Budget hotel. Ik schrijf dit review met op het oog dat het een budget hotel is. Je mag en kan een budget hotel niet vergelijken met een 3 *** hotel.

Om het terrein op te komen moet je door een hefboom onderdoor rijden. Je krijgt een kaartje uit het automaat en je kenteken wordt geregistreerd. De eerste 3 uur is gratis parkeren. Per dag kost het parkeren €12,=.

Receptionist spreek zowel frans, engels en vlaams/nederlands. Je word goed geholpen en er wordt tijd genomen voor de bezoekers.
Ik heb kamer 114 gekregen met daar in een twee persoons bed en een hoogslaper. De toilet en de douche zijn apart ingedeeld. De douche is in feite een douchecabine wat nogal krap is en de douchekop is niet te verstellen. De televisie heeft alleen een usb aansluiting maar geen hdmi en heeft vele keuze aan zenders. In totaal heb ik 2 stopcontacten kunnen vinden in het vertrek. Hotel ligt nabij de vliegveld “Brussels Airport” en er komt per minuut wel een vliegtuig over gevlogen. Als je alles dicht laat dan hoor je het niet, maar helaas heeft mijn vertrek geen airco waardoor bij warm weer het raam open gaat.
Ik heb geen gebruik gemaakt van het diner gedeelte, daarvoor ben ik 6 minuten gaan rijden om een restaurant te bezoeken.

Al met al een schoon vertrek, vriendelijk personeel wat de tijd neemt en je heb genoeg parkeer gelegenheid zowel voor bus als voor personen auto. Voor een 1 * hotel is het een aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Hotel-cmanager, Cédric CHRISTOPHE, General Manager van Ibis Budget Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Beste Latumahina,
Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review.

Het doet ons plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf en dat ons hotel zou aanraden. We vinden het wel jammer dat de grootte van de badkamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij noteren ook uw opmerking over de douchekop en nemen die mee naar een volgende renovatieronde. We hopen dat de vele zenders het gebrek aan hdmi-kabel hebben goedgemaakt. We noteren ook uw tip over de stopcontacten. Ten slotte hebben wij inderdaad geen airco, we hopen dat u hier niet al te veel hinder van heeft ondervonden. Ons personeel dankt u alvast voor het mooie compliment en ontvangt u een volgende keer weer met open armen.

Met vriendelijke groeten

Cédric CHRISTOPHE, General Manager