CrownePlaza.com

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 november 2009

Datum van verblijf: oktober 2008
  • Reistype: Reisde voor zaken
CrowneHotel, Reservation Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2009

Beoordeeld op 1 september 2009

Datum van verblijf: mei 2008
Reistype: Reisde voor zaken
CrowneHotel, Reservation Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2009