CrownePlaza.com
106 US$
Gratis annuleren tot 22/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
119 US$
Priceline106 US$
Booking.com106 US$
StayForLong136 US$
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Mooi groot en verzorgd hotel
Mooi verzorgd buffet ontbijt
Lekker en verzorgde keuken
Vriendelijk personeel
Netjes en verzorgd
Goed voor zakenmensen en dicht bij
de luchthaven
Mooi verzorgde kamers
Goede service
Mooi grote receptie

Datum van verblijf: januari 2017
Stephanie M, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Dear Lieke0808,

Thank you for your stay and for sharing your nice comments.
We look forward to welcome you back at the Crowne Plaza Brussels Airport.

Kind Regards,

Erica R.
Jr. Operations Manager

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Er komen is niet echt eenvoudig, maar ook dat went. Ligt op ca. 30 min van Antwerpen, via de E19.

Top, receptie medewerkers, erg aardig en attent.

Mooi hotel, prima kamers !

Parkeer niet op het terrein, maar er net buiten, plenty ruimte ! en bespaart €25
per dag.

Ontbijt is goed, zoals je mag verwachten.
Buiten zitten kan ook.

Kortom, een aanrader !

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Stephanie M, Front Office Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Heel hartelijk bedankt voor uw verblijf and zeer positieve reacties, we hopen van harte u snel weer terug te mogen verwelkomen.
Roserie de Wild

Beoordeeld op 10 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel is verzorgd en net.
Wat betreft de "familiekamer": zou niet mogen verhuurd worden als familiekamer. Bedden zijn veel te smal om er met 2 volwassenen in te slapen.
Het ontbijt is lekker doch worden er vanaf 08.30u geen zaken meer aangevuld. Bvb: op het buffet was de salami en ham op. Deze werd niet meer aangevuld hetgeen toch niet zou mogen voor een hotel uit deze prijsklasse.
In de kamer slechts 1 badjas... Dan kan men beter geen badjas leggen.
Al bij al een goed hotel doch is de prijs-kwaliteit niet OK.

Datum van verblijf: juli 2017
Stephanie M, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Beste 179dennist,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om uw ervaringen met Tripadvisor te delen.

Mijn excuses dat uw verblijf niet volledig aan uw wensen voldaan heeft.

Wij hebben reeds uw feedback gedeeld met de verschillende departementen.

Ik hoop u in de toekomst weer welkom te mogen heten bij ons!

Erica R.
Jr. Operations Manager

Beoordeeld op 19 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omdat ik pas rond middernacht kon aankomen na een zeer drukke dag en men daar room service aanbied.
Het menu gaf aan dat men o.a caesar salad of een soep of vegetarische lasagna kon bestellen.wanneer ik room service bel zegt men dat er alleen nog pizza is...
Ga verhaal halen bij de receptie die me vervolgens laat weten dat ze ergens een lasagna gevonden hebben...
Dan maar lasagna...
In afwachting even naar het nieuws kijken..
Helaas geen afstandsbediening...
Receptionist ging het direct brengen...
Na 15 minuten komt hij met de remote en de lasagna..man vertrekt...begin te eten en de lasagna is KOUD...
Is dit hier candid camera?
Betaal ik hier 177 euro voor?
Zonder ontbijt n.b
Kamers zijn gedemodeerd stijl jaren 80
Veel te warm
Airco maakt hels lawaai
BlIJf HIER WEG

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Stephanie M, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2017

Beste Marc D,

Natuurlijk wil ik u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om uw recensie te schrijven. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u tijdens uw verblijf heeft ondervonden. We zouden de kans op prijs stellen om te bespreken wat er gebeurd is om zodoende van uw ervaringen te leren om onze diensten en kwaliteit te verbeteren.

Mag ik u vriendelijk uitnodigen om mij te mailen op thijs.vanschijndel@ihg.com als u bereid bent uw gedachten met mij persoonlijk te delen?

Nogmaals bedankt en ik kijk uit naar uw persoonlijk bericht.

Thijs van Schijndel
Food & Beverage Director

Beoordeeld op 3 februari 2017 via mobiele applicatie

Bracht mijn vrouw weg die 's morgens vertrok vanuit Brussel AirPort. Vooraf de nacht doorgebracht in het hotel. Op zaterdagavond was het restaurant echter gesloten en moest worden volstaan met een hamburger o.i.d. Moesten dus op zoek in de omgeving. Kamer was verzorgd en personeel attent. De prijs was echter niet in verhouding. Zelfs om te parkeren voor een nacht moest worden betaald. Kortom, geen volgende keer. Betere ervaring nu met het NH.

Datum van verblijf: januari 2017
Maaren V, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2017

Beste zinkviool,

Hierbij zou ik u willen bedanken voor de feedback die u met ons deelt.
Het is jammer om horen dat u niet ten volle heft kunnen genieten van uw recent verblijf. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen en te tonen welke standaarden wij handteren.

Met vriendelijke groeten,

Guest Relations Team