Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 112
PricelineUS$ 112
Hotels.comUS$ 112
NH HotelsUS$ 112
TravelocityUS$ 112
Prestigia.comUS$ 117
Beoordeeld op 10 april 2022

Slechte akoestiek: je hoort de dichtslaande deuren van kamers op de gang heel erg goed.
Diensten door de receptie erg slecht: de luchtvaarshuttle van 4u 's morgens die beloofd werd, kwam niet af en ik werd ook niet geholpen. Ik heb zelf enorm moeten aandringen opdat er beweging kwam, opdat ze een taxi belden, opdat ze dan een andere taxidienst zouden bellen omdat de taxidienst waarmee het hotel samenwerkte niet reageerde, om te eisen dat desnoods iemand van het hotel me zou brengen, enz. Ik heb enorm moeten aandringen. Maar om 4u45 stond er nog niemand van het hotel die me zou brengen. Uiteindelijk zelf via Uber met een andere reiziger vertrokken. Mij zien ze er nooit meer terug!!

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2022

Beste Heer/Mevrouw De Boeck,

Allereerst wens ik u hartelijk te bedanken voor het delen van uw ervaring met betrekking op uw verblijf bij NH Brussels Airport.

Na uw beoordeling zorgvuldig te doornemen, kan ik concluderen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en zo op veschillende vlakken zijn tekort geschoten. Ik wil u mijn oprechte verontschuldigingen aanbieden voor het feit dat we ons niet hebben kunnen onderscheiden als viersterren NH Hotel.

Ik kan volkomen begrijpen dat u teleurgesteld bent van begin tot eind, beginnend bij de geluidsoverlast op de kamer, gevolgd door de slechte regeling voor uw transport van het hotel naar de luchthaven.
Het spijt me oprecht dat u een slechte nachtrust heeft ervaren door de dichtslaande deuren. Dit is recentelijk een meer terugkerend probleem geworden, dat nu ook onmiddellijk wordt aangepakt door onze technische dienst om te voorkomen dat dit zich naar de toekomst toe opnieuw voordoet.

Uw uitleg in verband met de slechte shuttle service is voor ons van uiterst groot belang. Wij bieden deze service aan als extra dienst voor onze gasten om snel en makkelijk naar de luchthaven te komen. Ik zie dat niet alleen de shuttle niet operationeel was die dag, maar de oplossing geboden door de receptie zo ondermaats was dat u ten einde raad op een eigen oplossing bent gekomen. Ik zorg voor de nodige opvolging met het personeel in kwestie, en had me graag persoonlijk voor geexcuseerd bij u voor alle ongemak dat hiermee gepaard ging.

Hopelijk bent u bereid om ons nog een kans te geven. Als u beslist om terug te komen naar het NH Brussels Airport hotel, aarzel dan niet om mij rechtstreeks te contacteren. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat uw verblijf een schitterend verblijf wordt!

Beoordeeld op 14 maart 2022

Ruime propere kamers met prima bedden. Vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet. Jammer dat er geen vers fruitsap is maar voor e rest veel keuze aan kwaliteitsproducten. Parking onder het hotel en locatie dicht bij luchthaven maar ook tov de stad.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2022

Beste,
Allereerst hartelijk dank voor uw recent verblijf bij NH Brussels Airport, en voor het delen van uw ervaring met ons.
Het doet me plezier te lezen dat wij aan uw verwachtingen en wensen hebben kunnen voldoen.
Uw feedback is voor ons van uiterst groot belang om te blijven verbeteren naar de toekomst toe, en het wordt dan ook ten zeerste geapprecieerd dat u hiertoe de tijd heeft genomen.
Ik hoop u wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf, of dat u opnieuw kiest te boeken bij één van onze andere NH Hotel Group locaties.

Beoordeeld op 24 januari 2022

Het was een perfecte service op alle gebied
De netheid in geheel het hotel is top
De kamers zijn zeer goed uitgerust, comfortabele badkamer en luxe bedden
Het restaurant is prima, smakelijke gerechten, correcte bediening

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2022

Geachte heer en mevrouw,

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven over uw recente verblijf in het NH Brussels Airport hotel.

Ik ben erg blij om te zien dat uw verblijf in onze accommodatie naar wens was. Wij streven ernaar een uitstekende klantenservice te bieden, maar het belangrijkste is dat wij aan uw behoeften en verwachtingen kunnen voldoen. Wij willen voor u een gevoel van thuis weg van huis creëren. Uw mooie woorden zullen onze medewerkers motiveren om dit niveau van dienstverlening naar de toekomst toe aan te houden.

Ik dank u nogmaals voor het delen van uw ervaring met ons, het wordt ten zeerste geapprecieerd. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf bij NH Hotel Group.

Beoordeeld op 9 december 2021

Hotel is goed gelegen voor zakelijke doeleinden, mooie accommodatie met goed uitgeruste kamers en uitstekend geslapen. Personeel aan de balie was wel niet echt vriendelijk en de bediening in de bar/restaurant onderbezet.

Datum van verblijf: december 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2021

Geachte cliënt,

We zijn blij om te lezen dat uw verblijf over het algemeen goed is geweest, behalve de behandeling van het personeel. Houd er rekening mee dat we dit verder zullen onderzoeken, aangezien dit niet de service is die we onze gasten willen bieden.
We hopen dat u ons nog een kans wilt geven wanneer uw reizen u terugbrengen naar Brussel.

NH Brussels Airport

Beoordeeld op 7 december 2021

Het verblijf was prima. Naar het vliegveld brengen was perfect omdat er op dat moment geen shuttlebus reed, werd er een taxi gebeld doen bij netjes bij het vliegveld zette. Het minder punt was toen ik terugkwam en ik had zeker 10 keer gebeld voordat er werd gereageerd. Uiteindelijk is de taxi gekomen en deze heeft mij teruggebracht naar het hotel waar ik mijn auto kon ophalen.

Datum van verblijf: november 2021

Geachte cliënt,

Hartelijk dank voor uw tijd om een ​​opmerking over uw laatste verblijf te delen.
Het spijt ons te lezen dat u problemen heeft gehad met de taxi terug. Onze excuses voor het ongemak.

NH Brussels Airport