NH Hotels
Booking.comUS$ 110
PricelineUS$ 109
Prestigia.comUS$ 115
Beoordeeld op 23 september 2021

wij hebben het park sleep fly arragement geboekt bij het NH hotel voor 1 nacht. hier werden we zeer vriendelijk onthaald. De kamer die we kregen was zeer net en verzorgd. Alle faciliteiten die werden beloofd op de site waren ook aanwezig in de kamer. Het grote voordeel is dat er een restaurant is in het hotel. Wij hebben hier dan ook van een hele lekkere maaltijd genoten. De parking is in twee delen: een buiten- en een binnendeel. Wij hebben gebruik gemaakt van de ondergrondse parking. Deze is ruim genoeg en proper. De wagen staat hier zeker veilig want de parking wordt 's nachts afgesloten. We hebben gebruik gemaakt van de shuttledienst naar de luchthaven van Zaventem. Ook hier was alles in orde. De shuttledienst kwam op het gevraagde uur. Kortom dit is een prachthotel om te overnachten voor je op vakantie vertrekt. Zelfs om Brussel te ontdekken lijkt dit ook een aanrader te zijn.

Datum van verblijf: september 2021
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2021

Geachte heer en mevrouw Ledeine,

Allereerst hartelijk dank voor uw verblijf in het NH Brussels Airport hotel en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.

Ik ben verheugd te lezen dat uw verblijf bij ons zo goed is verlopen.
We kijken er altijd naar uit om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen, dus het doet ons plezier te lezen dat het wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in NH Brussels Airport wanneer uw reis u opnieuw naar de streek brengt.

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Professionele en hulpvaardige medewerkers doen hun best het verblijf aangenaam te maken. De goede bedden en stijlvol ingerichte kamers zorgen voor een aangenaam verblijf. Na een ontspannende overnachting kon ik weer fit aan het werk.

Datum van verblijf: augustus 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2021

Beste heer en mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij NH Brussels Airport.

Uw mening wordt ten zeerste geapprecieerd We zijn verheugd te lezen dat u een aangenaam verblijf had bij ons, en dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf bij ons.

Beoordeeld op 2 augustus 2021

het meest verblufffende was het ontbijt, uitgebreid en gezond . Het decor doet meer denken aan een refter , zoals de kamers ook nogal koud van sfeer, en geen edel materiaal. Maar dat is niet perse noodzakelijk op de luchthaven. Hrt is functioneel en voor een nacht of een zakelijk verblijf heel gunstig.

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Guest Services / Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2021

Geachte klant,
Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om ons uw feedback over uw verblijf mee te delen.
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over het verblijf.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden was over het decor. Gelieve ons te verontschuldigen voor het ongemak.
Wij hopen u snel terug te mogen begroeten in ons hotel.
NH Brussels Airport

Beoordeeld op 27 juli 2021

NH Brussels Airport is een prima hotel voor overnachting dicht bij de luchthaven. Zeer net hotel met alle comfort en goede geluidsisolatie. Dichtbij treinstation met goede verbinding van en naar Brussel centrum.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij NH Brussels Airport.

Het doet me plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf had bij ons en wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf in NH Brussels Airport!

Beoordeeld op 2 juni 2021

De kamer: Voorzien van alles wat je nodig hebt bij een kort verblijf. De bedden waren goed maar de hoofdkussens waren veel te plat en er waren geen extra kussens in de kamer aanwezig. De minibar bevatte geen inhoud en had zeker een fles water mogen bevatten. Je betaalt tenslotte genoeg voor dit verblijf. De badkamer had een douche en toilet maar was nogal aan de krappe kant.

Service: Door de coronamaatregelen kon men enkel via take away eten bestellen. Het was niet mogelijk om roomservice of eten af te halen in het restaurant. Dit terwijl het een 4 sterrenhotel is en dit in andere hotels van die klasse wel kan. Het personeel doet zijn best maar Nederlands spreken is blijkbaar heel moeilijk en ook hier verwacht men in Brussel van een 4 sterrenhotel dat men minstens de 3 landstalen kan spreken.
De shuttleservice naar de luchthaven was omwille van de coronamaatregelen ook niet beschikbaar, het hotel heeft NIET aangeboden de taxi te betalen en dat vinden wij dan ook niet kunnen.

Datum van verblijf: mei 2021
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Gastenservice/Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2021

Beste Mevrouw Dalle,

Allereerst wens ik u hartelijk te bedanken voor het delen van uw ervaring bij NH Brussels Airport.

Het spijt me te lezen dat wij op verschillende vlakken tekort zijn geschoten en niet volleidg aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik kan u verzekeren dat dit op geen enkele manier de service weergeeft die wij gewend zijn te bieden als 4 sterren hotel. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en uw mening is hierbij dan ook van uiterst groot belang.

Het spijt ons dan ook oprecht voor het negatieve beeld dat bij u is overgekomen. Wij willen u graag de gelegenheid geven te laten zien dat wij nog steeds in staat zijn u het niveau van service te bieden dat u verkiest. Ik hoop dat u er daarom in de toekomst opnieuw voor kiest bij ons te verblijven zodat ik uw verblijf persoonlijk kan verzorgen.

Feedback van onze gasten is altijd belangrijk voor ons om onze service te verbeteren naar de toekomst toe, daarom nogmaals dank om de tijd te nemen ons te voorzien van uw feedback.