NH Hotels
Expedia.com85 US$
Priceline83 US$
StayForLong90 US$
Beoordeeld op 16 juni 2020 via mobiele applicatie

Tja, dan heb je, na terugkomst uit de Covid-19 lockdown op 13 juni, nota bene de zomeraanbieding met een hernieuwde kamer voor een overnachting op 15 juni geboekt en sta je voor de deur van een verlaten hotel. “Gesloten vanwege .... “ Bel het mobiele nummer en misschien neemt er iemand op.
Boeken kon gewoon via de NH site en Booking.com. Ik heb weinig toe te voegen .....
Nee, dan hotel Park Plaza in de buurt, die geven gewoon aan dat ze dicht zijn.

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde voor zaken
NH Brussels Airport NH Brussels Airport, Guest Services / Front Office van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2020

Beste,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.
Met spijt vernemen wij dat u niet van het hotel heeft kunnen gebruikmaken in juni.
Het klopt inderdaad dat het hotel omwille van de COVID-19 situatie had besloten om op korte termijn te sluiten in juni laatstleden.
Wij hopen dat deze ervaring, en het probleem die u had ervaren om het hotel te contacteren u niet zal weerhouden van nogmaals bij ons te boeken wanneer u zich in de regio bevindt.

Beoordeeld op 6 november 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed gelegen, veel keuze voor ontbijt en heel lekker.
Personeel super vriendelijk, zeker Judith zelfs als ze geen Nederlands kan, en Robin de chauffeur van de shuttle. Ze zijn heel attentief voor de klant en hebben goeie tips. We zullen zeker terugkomen.

Datum van verblijf: oktober 2019
NHBrusselsAirport, shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2019

Geachte klant,
Hartelijk bedankt om ons een review te schrijven.
Wij zijn tevreden te lezen dat u tevreden was over de ligging en het onbijt.
Uw positieve feedback over Judith en Robin zal met hen gedeeld worden. Het doet ons plezier dat onze medewerkers u een aangenaam verblijf bezorgd hebben.

Beoordeeld op 10 oktober 2019

Hotelkamer is groot genoeg en voorzien van bureau en waterkoker voor koffie of thee. Doordat het hotel echt dicht bij de luchthaven is (waar je overigens geen last van hebt) is het waarschijnlijk veel in gebruik. De kamer was schoon maar wel een klein beetje uitgeleefd. Personeel was aller vriendelijkst en behulpzaam (mijn kluisje was namelijk nog op slot).

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBrusselsAirport, shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Geachte klant,
Hartelijk bedankt om ons uw feedback over uw verblijf in ons hotel mee te delen.
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over de ligging en de faciliteiten in de kamer.
Uw positieve feedback betreffende het personeel zal met alle personeelsleden gedeeld worden.

Beoordeeld op 26 september 2019

Zoals altijd kijken wij tevreden terug op ons verblijf in het NH hotel Diegem: vriendelijk personeel, nette kamers, uitgebreid en smakelijk ontbijt.
Super comfortabel is de luchthavenshuttle en de overdekte parkeergarage.
Bij ons laatste verblijf waar wij bovendien aangenaam verrast met de recent opgefriste kamer.
Een geslaagde renovatie. De kamer straalt nog meer warmte gezelligheid en comfort uit.

Datum van verblijf: september 2019
NHBrusselsAirport, Shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Geachte klant,
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over het personeel en de gerenoveerde kamers.

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Van eerste tot laatste minuut een zeer goed gevoel. Kader, vriendelijk en hulpvaardig personeel, verzorgde ruime kamer, vlotte luchthavenshuttle. Dus helemaal niks op aan te merken. Ondergronds parkeren in hotel is een serieuze plus

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBrusselsAirport, shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Geachte klant,

Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om ons uw feedback over uw verblijf mee te delen. Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over de kamer , het personeel en de shuttle.