79 US$
Expedia.com72 US$
eDreams79 US$
StayForLong96 US$
Beoordeeld op 10 oktober 2019

Hotelkamer is groot genoeg en voorzien van bureau en waterkoker voor koffie of thee. Doordat het hotel echt dicht bij de luchthaven is (waar je overigens geen last van hebt) is het waarschijnlijk veel in gebruik. De kamer was schoon maar wel een klein beetje uitgeleefd. Personeel was aller vriendelijkst en behulpzaam (mijn kluisje was namelijk nog op slot).

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBrusselsAirport, shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Geachte klant,
Hartelijk bedankt om ons uw feedback over uw verblijf in ons hotel mee te delen.
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over de ligging en de faciliteiten in de kamer.
Uw positieve feedback betreffende het personeel zal met alle personeelsleden gedeeld worden.

Beoordeeld op 26 september 2019

Zoals altijd kijken wij tevreden terug op ons verblijf in het NH hotel Diegem: vriendelijk personeel, nette kamers, uitgebreid en smakelijk ontbijt.
Super comfortabel is de luchthavenshuttle en de overdekte parkeergarage.
Bij ons laatste verblijf waar wij bovendien aangenaam verrast met de recent opgefriste kamer.
Een geslaagde renovatie. De kamer straalt nog meer warmte gezelligheid en comfort uit.

Datum van verblijf: september 2019
NHBrusselsAirport, Shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2019

Geachte klant,
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over het personeel en de gerenoveerde kamers.
Wij hopen u snel terug te mogen begroeten in ons hotel.

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Van eerste tot laatste minuut een zeer goed gevoel. Kader, vriendelijk en hulpvaardig personeel, verzorgde ruime kamer, vlotte luchthavenshuttle. Dus helemaal niks op aan te merken. Ondergronds parkeren in hotel is een serieuze plus

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBrusselsAirport, shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2019

Geachte klant,

Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om ons uw feedback over uw verblijf mee te delen. Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over de kamer , het personeel en de shuttle.
Wij hopen u snel terug te mogen begroeten in ons hotel.

Beoordeeld op 5 juni 2019

We boeken regelmatig een kamer in dit hotel voor we op reis vertrekken..Toen we aankwamen rond 17u30 hadden ze geen kamer met 2 bedden zoals we 3 maanden ervoor aangevraagd hadden. ( men had 3 grote groepen!!!) Na lange discussie kregen we toch een kamer met 2 bedden op het gelijkvloer.In de gang naar de kamer vertoonde het tapijt vele vlekken. In de kamer: geen bureaustoel , 1 zetel in plaats van 2 zoals gewoonlijk; Een receptionist wilde mij een bar stoel brengen, wat ik weigerde wegens rugklachten. Dan maar een stoel uit het restaurant. WC spoelde moeilijk door. De bedden zijn wel goed en comfortabel.
's Morgens om 8u30: ontbijt: geen propere tafels, geen bestek, geen servetten: alles moesten we vragen! Geen koffiebonen in 2 machines! Eitje bestellen: men bracht een volledig bord geroerd ei: goed voor 6 personen! ! Geen fruit! Yoghurt: de bedieners wisten niet welke 'natuur' was: geen bordje erbij. Er was ook geen leiding gevende figuur te zien.Bij de uitgang: geen stuk fruit: alles was leeggeroofd door de groepen die al vertrokken waren. We waren zeer ontgoocheld, temeer omdat we nog 2 reservaties in de toekomst gemaakt hadden. Hopelijk houdt men rekening met dit verslag! We hopen dit niet meer mee te maken in de toekomst: we hebben ons ongenoegen ook gemeld aan de receptie de volgende morgen. Het is niet omdat er groepen komen dat de individuele klant moet inboeten en mindere service krijgt!

Kamertip: Hogere verdiepen aanvragen
Datum van verblijf: april 2019
NHBrusselsAirport, shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw moeite om ons een review te schrijven. Wij verontschuldigen ons voor het feit dat uw verblijf ongemakkelijk voor u was. Uw opmerkingen betreffende de kamer en het ontbijt zullen verder bekeken worden om een goed onderhouden hotel te worden. Wij zullen ook onze klantenservice evalueren. Wij hopen u een betere ervaring te bieden mocht u beslissen om weer bij ons te verblijven.
Het spijt ons zeer te horen dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij zullen de nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat het ontbijt altijd goed aangevuld is en dat de tafels gedekt zijn. Nogmaals mijn excuses. Wij hopen dat u ons nog een kans geeft in de toekomst.
Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om uw hotelervaring te evalueren. Uw opmerkingen nemen wij zeer ten harte en wij zullen ons best doen om deze problemen in de toekomst te vermijden. Wij hechten veel belang aan de mening van onze klanten en wij verontschuldigen ons ervoor dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Onze missie is het om onze klanten de best mogelijke service en gastvriendelijkheid te bieden. Wij willen dat u weet dat we onze passie voor uitstekende service graag delen met onze klanten en wij willen dat u ons hotel tevreden verlaat.
NH Brussels airport

Beoordeeld op 30 april 2019

Inchecken 20 minuten terwijl 3 medewerkers met zelfde partij bezig waren. Bedden van beton. Speciaal overnacht ivm lange reis. Wilden uitgerust beginnen echter gesloopt na zeer slechte nacht Nooit meer hier park sleep fly. Komen hier alleen nog terug om auto op te halen. Telefonisch foute informatie gekregen over airport shuttle. Deze kwam ook nog eens 15 minuten te laat.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHBrusselsAirport, Shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw moeite om ons een review te schrijven. Wij verontschuldigen ons voor het feit dat uw verblijf ongemakkelijk voor u was. Uw opmerkingen betreffende de check in en de airport shuttle zullen verder bekeken worden om een goed onderhouden hotel te worden. Wij zullen ook onze klantenservice evalueren. Wij hopen u een betere ervaring te bieden mocht u beslissen om weer bij ons te verblijven.
Het spijt ons zeer te horen dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Wij zullen de nodige maatregelen treffen om ervoor te zorgen dat de uren van de shuttle goed door ons personeel doorgegeven worden. Nogmaals mijn excuses. Wij hopen dat u ons nog een kans geeft in de toekomst.
Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om uw hotelervaring te evalueren. Wij hechten veel belang aan de mening van onze klanten en wij verontschuldigen ons ervoor dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Onze missie is het om onze klanten de best mogelijke service en gastvriendelijkheid te bieden. Wij willen dat u weet dat we onze passie voor uitstekende service graag delen met onze klanten en wij willen dat u ons hotel tevreden verlaat.