Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.103)
Beoordelingen filteren
1.103 resultaten
Waardering van reizigers
318
473
197
75
40
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
318
473
197
75
40
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.103 beoordelingen
Beoordeeld op 29 november 2018

Wij namen het park, sleep and fly-arrangement en dat verliep vlekkeloos.
Een hartelijke ontvangst van een uiterst gedreven receptionist die alles feilloos uitlegde. Auto mag een week in de garage, kamer was netjes en praktisch. Zeer lekker gegeten 's avonds. Een heerlijk, uitgebreid ontbijt en de shuttlebus die stipt op tijd was. Dit alles zorgt voor een zorgeloze start van de vakantie. Ook bij de terugkomst; wij landden 's nachts om 4u.30 en belden het hotel; binnen 8 minuten is uw taxi er, verteld de receptionist en inderdaad; 10 minuten later zaten we reeds in de taxi. Dit arrangement is een aanrader op allegebied!

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Steven L
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NHBrusselsAirport, Shiftleader van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2018

Geachte Steven,

Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om ons uw feedback over uw verblijf mee te delen.
Het doet ons plezier te lezen dat u tevreden was over uw verblijf. Uw feedback over onze receptie zal met het personeel gedeeld worden.
Wij hopen u binnenkort terug te mogen begroeten in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

NH Brussels Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Geen aanrader: oud hotel met hoofdpijn verwekkend tapijt en inrichting uit de jaren 60. Reservering niet goed doorgegeven, ontbijt ronduit slecht: de melk van de Cappuchino was bedorven. Sauna moet nog aangezet worden als het je lukt hem te vinden. Jacuzzi werkte niet. Never nooit meer.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde alleen
Bedank MoniqueU29
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NHBrusselsAirport, General Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Beste Monique,

We zouden u graag bedanken voor uw feedback op TripAdvisor. Feedback helpt ons om dagelijks onze service en kwaliteit te verbeteren.

Het spijt ons te horen dat u enkele ongemakken heeft ervaren tijdens uw verblijf.
Wij kunnen u alvast meedelen dat ons hotel volgende zomer een grondige renovatie ondergaat.
De sauna kunnen wij helaas geen 24u laten draaien indien hij niet in gebruik is door gasten. Wanneer u de receptie even opbelt voor u de sauna wil gebruiken, zullen zij deze met plezier voor u aanzetten op het moment dat u belt.
Uiteraard bekijken wij met het personeel van de keuken wat er die ochtend exact gebeurd is betreffende de melk. Onze oprechte excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u alsnog opnieuw verwelkomen in ons hotel, zodat we deze ervaring kunnen rechtzetten.

Met vriendelijke groeten,
NH Brussels Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 oktober 2018

Slecht. Meer kan ik er niet van zeggen. Verwachte de standaard van NH zoals ik gewend ben maar was ver onder de maat! Reservering was al niet goed doorgezet, Strijkvoorziening niet op de juiste plaats aanwezig. Zeer simpele, maar moeilijk te vinden sauna/spa.

Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
1  Bedank janetumans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NHBrusselsAirport, Receptionist van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Geachte,

Hartelijk bedankt dat u zich de tijd genomen heeft om ons uw feedback over uw verblijf mee te delen.
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was over de reservering en de faciliteiten. Ik ga ervoor zorgen dat de strijkvoorzieningen in het hele hotel aangevuld worden.

Met vriendelijke groeten,

NH Brussels Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2018

Uitstekende keuze als je 's anderendaags met het vliegtuig vertrekt. Nette, praktische kamers met alle comfort en een ondergrondse garage waar je in alle vertrouwen je wagen kunt achterlaten. Uitstekend ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: februari 2018
1  Bedank Josiane A
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NHBrusselsAirport, Desk Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Beste Josiane,

We zouden u graag bedanken voor uw positieve feedback op TripAdvisor. We werken dagelijks hard om de tevredenheid van onze gasten te bereieken.
Het doet ons dan ook plezier dat u van ons Park, Sleep & Fly arrangement genoten heeft.

Hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
NH Brussels Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 september 2018

Een goed hotel om de nacht voor je reis te verblijven, vroege shuttle naar de luchthaven, de auto kun je gratis parkeren tijdens je reis, en er is een ontbijtbuffet
vanaf half zeven. Wat wil je nog meer .Een heel goed bed en luxe badkamer hoort er ook nog bij.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank adele1949
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NHBrusselsAirport, Front Office Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Beste Adele,

We zouden u graag bedanken voor uw positieve feedback op TripAdvisor. We werken dagelijks hard om de tevredenheid van onze gasten te bereieken.
Het doet ons dan ook plezier dat u van ons Park, Sleep & Fly arrangement genoten heeft.

Hopelijk mogen wij u binnenkort nog eens verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,
NH Brussels Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken