Beoordeeld op 24 augustus 2018

Dit hotel geboekt voor 1 nacht en 14 dagen parkeren van de wagen, zeeeer tevreden...... heel vriendelijk en behulpzaam personeel en zeker niet duur . Shuttle naar en van luchthaven verliep prima, alles heel vlot verlopen....

Datum van verblijf: augustus 2018
NHBrusselsAirport, General Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2018

Beste Alain,

We zouden u graag bedanken voor uw positieve feedback op TripAdvisor.
We werken dagelijks hard om de tevredenheid van onze gasten te bereiken.

Hopelijk mogen wij u snel nog eens verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een goede kamer met airco en een fijn bed. Ontbijt is prima. De auto kon gratis geparkeerd worden. Wi-Fi is zeer traag helaas. Dat moet echt beter bij nh. Direct aan het station in diegem. Prima voor een zaken overnachting.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde voor zaken
NHBrusselsAirport, Front Office Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Beste Meneer Vermeer,

Hartelijk dank voor uw uitstekende feedback!
Het doet ons plezier te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.
Wij gaan zeker navraag doen in verband met de Wi-Fi, zodat wij uw volgend verblijf nog aangenamer kunnen maken.

Wij hopen u uiteraard nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

De kamer was groot en netjes. Ontvangst door stagiair bij receptie was niet echt vriendelijk. Ober in restaurant sprak zeer slecht engels. Heb 3x iets moeten vragen voordat ik antwoord kreeg over de club sandwich. En volgens de ober was de hamburger van varkensvlees! Eten was van matige kwaliteit en veel te duur! Later was er een ober die nederlands sprak.
Staat een bordje op de kamer dat je de receptie kunt bellen voor een telefoonoplader. Toen ik dit vroeg mochten we een paar uur een lader van een personeelslid lenen. Als je dit promoot dan moet je ook laders hebben!
Tweede dag was dame aan de receptie zeer vriendelijk.

Kortom voor alleen slapen was het prima. Meer niet.

Datum van verblijf: juli 2018
NHBrusselsAirport, Front Office Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Beste Bianca,

Wij zouden u graag bedanken voor uw feedback op TripAdvisor.

Verder willen wij u onze excuses aanbieden voor de ongepaste ontvangst. Wij zullen dit bespreken met de stagiare en indien nodig voor extra training zorgen, aangezien een goede customer service één van onze prioriteiten is.
Het klopt dat wij de service van telefoonopladers aanbieden in de kamers. Het spijt ons dat dit bij u niet in orde was. We zullen uiteraard bekijken hoe dit komt, zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden.
Ten slotte heb ik uw opmerking over het restaurant doorgegeven aan de verantwoordelijke.

Hopelijk mogen we u nogmaals in ons hotel verwelkomen, zodat we u kunnen overtuigen van de service en kwaliteit waarvoor we willen staan.

Beoordeeld op 30 juli 2018

NH Diegem is zowel als business hotel als als airport hotel absoluut prima. Rustig gelegen, makkelijk bereikbaar, ondergrondse parking, moderne kamers, vriendelijke en vlotte service. Ontbijt prima. Vlotte shuttle service.

Datum van verblijf: juli 2018
NHBrusselsAirport, Front Office Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Beste Filip,

We zouden u graag bedanken voor uw positieve feedback op TripAdvisor. We werken dagelijks hard om de tevredenheid van onze gasten te bereieken. Het doet ons dan ook plezier dat u van ons Park, Sleep & Fly arrangement genoten heeft.

Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een gunstige plek nabij de luchthaven. De tarieven zijn scherp, zeker in combinatie met lang parkeren.
De kamer was prima en het ontbijt ook. De aankleding is netjes, verzorgd en degelijk. De ontbijtzaal lijkt nog het meest op een jaren ‘90 dancing! Net als elders in Brussel heb ik veel chagrijn en ongeïnteresseerdheid ervaren bij het personeel, met name de dames achter de receptie. Je voelt je echt alles behalve welkom. Door summiere info hebben wij bijvoorbeeld de shuttle gemist. Gelukkig stopt de trein voor het hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
NHBrusselsAirport, Front Office Manager van NH Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Beste gast,

We zouden u graag bedanken voor de tijd die u genomen heeft om deze review te schrijven op TripAdvisor. Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring had met het personeel van de receptie. Eén van de hoofddoelen van NH Hotel Group, is het bieden van de beste customer service en jammer genoeg slaagden we daarin niet tijdens uw verblijf. Zou u eventueel via email kunnen laten weten wanneer u in het hotel verbleven heeft? Dan kan ik dit met de desbetreffende dames bespreken, zodat we dit kunnen vermijden in de toekomst.
Verder doet het ons plezier dat u tevreden was met de kamer en ontbijt.

Hopelijk geeft u ons hotel nog een tweede kans, zodat we u kunnen overtuigen van de service en kwaliteit waarvoor we willen staan.