TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 4 juli 2019

Het was al de derde keer dat we gebruik maakten van het arrangement park , sleep & fly , ideale formule en kan je zonder stress op reis vertrekken . mooie propere kamers en je kan heel lekker eten in het restaurant aan een schappelijke prijs en ook het ontbijt was dik in orde .

Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

We hebben 1 nacht geslapen en het park, sleep & fly arrangement genomen.
Zeer vriendelijk onthaal & proper hotel.
Ook de prijs is heel goed zo hebben we voor onze reis een nacht extra kunnen slapen en kunnen we nog eens 2 weken de auto parkeren er bij. Super toch!
'S morgens tussen 4-6 uur zetten ze aan onthaal mini koekjes en koffie , thee klaar.

Klein minpuntje voor mij :
ik ben niet zo'n fan van douchegordijnen.

Beoordeeld op 16 juni 2019

Leuk hotel en netjes . Op de kamer kon je koffie of thee maken. Lekker eten in het bijbehorende Restaurant! De auto mag daar ook 14 dagen blijven staan als je op reis gaat. En de medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk. zo ook de chauffeur die ons wegbracht en ophaalde naar de luchthaven. Deze gaan we vast in de toekomst nog benutten.

Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel. Vriendelijk personeel. Goede ligging. Vlakbij de airport, en geen last van lawaai! Vlakbij het station, voor 3 eur ben je in Brussel centrum. ( Op +-15min) Mooie grote parking aan het hotel. Kamers zijn prima, maar helaas geen ventilatie in onze badkamer. Het was snel benouwend.. Lekker ontbijt.. En gezellig welness aan! Buitenzwembad is verwarmd. Zeker een aanrader!

Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Hier een Park, sleep, fly arrangement geboekt. Mooi hotel, grote kamers, vriendelijk personeel. Er is ook een gezellige bar en restaurant. De twee persoons bedden zijn er klein!! De kamer biedt genoeg ruimte voor een groter bed.

Datum van verblijf: mei 2019