21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Professionele ontvangst, goedkoper dan de concurrent, perfecte gratis Shuttledienst, verzorgde kamers. Ik ben hier voor de tweede keer op Één maand tijd. Parking is ook veilig en qua prijs onderhandelbaar aan de receptie.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
5 april 2018 beoordeeld

Zeer geschikt hotel om dichtbij de luchthaven te logeren ...gratis shuttle dag en nacht 24/24 naar en van luchthaven met gratis parking van uw wagen voor 14 dagen .Een klein minpuntje diner kan beter kwaliteit / prijs daardoor eten we de laatste twee jaar er niet meer ...kan ondertussen beter zijn .voor de rest perfect hotel .

Verbleef: maart 2018
Marielle v, Director of Sales van Parker Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 mei 2018

Beste cutreaswueeb,

Dank u voor uw review! We hebben ondertussen een nieuw burger menu - misschien een idee voor tijdens uw volgende bezoek!

Hartelijke groeten,
Mariëlle

18 oktober 2017 beoordeeld

De ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer was absoluut in orde. Het grootste voordeel hier is dat tijdens de periodes dat er geen periodieke shuttle is er een kan aangevraagd worden. Dit is zo bij het vertrek, maar eveneens bij de terugkeer.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
2 oktober 2017 beoordeeld

dit hotel maakte vroeger deel uit van de "Golden Tulip" groep en we maken er al jaren gebruik van indien we een vroege vlucht boeken voor een korte reis. De reden is de interessante formule Park, sleep & fly : één overnachting, shuttle dienst naar de luchthaven H/T en parkeergelegenheid inbegrepen in de prijs. ook deze keer hadden we een rustige kamer, een vriendelijk onthaal, passend vervoer voor een goede prijs. De bar was wel gesloten voor renovatie, maar voor ons was dit nu geen probleem. Volgende keer opnieuw hierheen dus.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
21 september 2017 beoordeeld

Van bij de reservatie viel op dat de service in dit hotel echt top is. Fantastische afhandeling via mail, prettige ontvangst en een veilig gevoel om de auto achter te laten. Advies werd gegeven om de autopapieren in bewaring te geven. Zeer hoffelijke service van de shuttledienst. Kamer is inderdaad wat verouderd, maar daar keken we echt doorheen. Eén nachtje slapen in een goed bed was wat we nodig hadden, samen met een parkeerplaats voor onze auto. Zeer lekker ontbijt ook aan een zeer schappelijke prijs. Enorm veel keuze, alles zeer vers (tot en met het fruit). Zeker een plek om terug te keren!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner