Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Professionele ontvangst, goedkoper dan de concurrent, perfecte gratis Shuttledienst, verzorgde kamers. Ik ben hier voor de tweede keer op Één maand tijd. Parking is ook veilig en qua prijs onderhandelbaar aan de receptie.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 april 2018

Zeer geschikt hotel om dichtbij de luchthaven te logeren ...gratis shuttle dag en nacht 24/24 naar en van luchthaven met gratis parking van uw wagen voor 14 dagen .Een klein minpuntje diner kan beter kwaliteit / prijs daardoor eten we de laatste twee jaar er niet meer ...kan ondertussen beter zijn .voor de rest perfect hotel .

Datum van verblijf: maart 2018
Marielle v, Director of Sales van Parker Hotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Beste cutreaswueeb,

Dank u voor uw review! We hebben ondertussen een nieuw burger menu - misschien een idee voor tijdens uw volgende bezoek!

Hartelijke groeten,
Mariëlle

Beoordeeld op 18 oktober 2017

De ontvangst was zeer vriendelijk. De kamer was absoluut in orde. Het grootste voordeel hier is dat tijdens de periodes dat er geen periodieke shuttle is er een kan aangevraagd worden. Dit is zo bij het vertrek, maar eveneens bij de terugkeer.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017

dit hotel maakte vroeger deel uit van de "Golden Tulip" groep en we maken er al jaren gebruik van indien we een vroege vlucht boeken voor een korte reis. De reden is de interessante formule Park, sleep & fly : één overnachting, shuttle dienst naar de luchthaven H/T en parkeergelegenheid inbegrepen in de prijs. ook deze keer hadden we een rustige kamer, een vriendelijk onthaal, passend vervoer voor een goede prijs. De bar was wel gesloten voor renovatie, maar voor ons was dit nu geen probleem. Volgende keer opnieuw hierheen dus.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 september 2017

Van bij de reservatie viel op dat de service in dit hotel echt top is. Fantastische afhandeling via mail, prettige ontvangst en een veilig gevoel om de auto achter te laten. Advies werd gegeven om de autopapieren in bewaring te geven. Zeer hoffelijke service van de shuttledienst. Kamer is inderdaad wat verouderd, maar daar keken we echt doorheen. Eén nachtje slapen in een goed bed was wat we nodig hadden, samen met een parkeerplaats voor onze auto. Zeer lekker ontbijt ook aan een zeer schappelijke prijs. Enorm veel keuze, alles zeer vers (tot en met het fruit). Zeker een plek om terug te keren!

Datum van verblijf: september 2017