F. Lip
Antwerpen, België

De beste optie op Zaventem Airport .

Beoordeling van Novotel Brussels Airport
5,0 van 5 bollen6 apr 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Als steeds werden we vriendelijk ontvangen bij onze aankomst . Als steeds hadden we een nette en ruime kamer . Al wat je nodig hebt wordt je aangeboden , dat met eersteklas badkamer producten . De gratis shuttle werkt perfect m’wij moesten al op am 04.45 vertrekken en voor ons werd een taxi besteld.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 11 apr 2024
Beste Philip,
Bedankt voor uw fijne review.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u onze vriendelijke ontvangst en nette, ruime kamers waardeert. Ons team streeft ernaar om elke gast een comfortabel verblijf te bieden, verrijkt met eersteklas badkamerproducten voor een vleugje luxe.
We zijn blij te horen dat onze gratis shuttledienst en de regeling van een vroege taxi aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Novotel Brussels Airport zetten we ons in om het reizen zo vlot en zorgeloos mogelijk te maken.

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

• HolidayInn.com
  • Agoda.com
2.2 km van Novotel Brussels Airport
Meer hotels in Diegem bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt na aankomst in Brussel na een vakantie. Het hotel uitgekozen omdat er nog tot 0:00 uur de mogelijkheid is om een snack te eten en iets te drinken in de bar. Bij aankomst om 22:30 bleek de bar al gesloten te zijn en konden we onze honger stillen met een reep chocola uit de lobby. De kamer is op zich ok, de deur van de douche sluit niet goed met als resultaat een drijfnatte badkamer. Bij het ontbijt stonden schone en vuile kopjes door elkaar, goed opletten wat je pakt dus. De stoelen in de ontbijt zaal zijn versleten en vuil, onder de tafel was al zeker dagen niet meer schoongemaakt en de plastic bloemen op tafel hadden jaren geleden al weggegooid moeten worden. Het bestek aan tafel was vies, ook op de andere tafels was schoon bestek ver te zoeken, dan maar met mijn handen gegeten, die waren sowieso schoner dan de hele ontbijt zaal. Het pepervaatje was versleten, je kon draaien tot je er duizelig van werd, maar er kwam niets uit. Al met al een teleurstellende ervaring, ik ben beter gewend bij de ketens van Accor. Mijn advies: vervang alles wat in de vorige eeuw is aangeschaft, versleten of stuk is en zorg voor een schone en opgeruimde ontbijt zaal. Sluit de bar pas op het aangegeven tijdstip, het zou zomaar kunnen dat er in de avond nog gasten komen die iets willen drinken, je ligt tenslotte vlak bij het vliegveld.

Kamertip: Neem een eigen koffiemok en bestek mee.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 9 augustus 2023

voor alle duidelijkheid; ik ben zelfs niet zover geraakt om klant te kunnen zijn;
alles liep verkeerd al bij het verkrijgen van een voorstel tot parking en overnachting; na een initiële vraag per mail op 05/08/2023, kreeg ik tot 2 keer toe een voorstel met verkeerde data en niet heel duidelijk... waarop ik dan finaal zelf nog een 'recap' van hun voorstel gedaan heb naar het 'accor.com' mail adres, waarop ik dan een 3de voorstel kreeg dat plots €70 meer bedroeg dan wat ik laatst kreeg - inderdaad ook (weer) met verkeerde data... :o(

daarom maar mee gestopt; wanneer men 'zomaar' met tarieven 'gooit' en dan ook onvoldoende duidelijkheid in de voorstellen geeft, en met verkeerde data... dan kan je beter wegblijven van dergelijke hotels.

conclusie - Novotel Brussels Airport laat ik voortaan 'links liggen'

Bart V.

Kamertip: probeer beter een andere hotel in de buurt van de luchthaven om een parking/overnachting combinatie te zoeken voor bv. een trip
Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

We zijn blij om te horen dat u onze locatie als positief heeft ervaren. Echter, het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden bij het verkrijgen van een voorstel voor parking en overnachting. We streven ernaar om duidelijke en correcte informatie te verstrekken aan onze gasten en zullen uw opmerkingen gebruiken om onze communicatie te verbeteren.

We willen benadrukken dat onze tarieven variëren afhankelijk van de periode en beschikbaarheid, en we raden gasten aan om rechtstreeks via onze website te boeken voor de beste prijzen en voorwaarden. Onze parkeergelegenheid is beveiligd en biedt een van de beste prijzen in de omgeving. Bovendien bieden we een gratis pendeldienst van en naar de luchthaven voor het gemak van onze gasten.

Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een gegarandeerd betere ervaring.

Beoordeeld op 25 juni 2023 via mobiele applicatie

Na een lange treinreis een prima overnachtingsplaats voor mijn vliegtuig vlucht op de volgende dag vlakbij de luchthaven van Brussel.

Vriendelijke personeel begeleiden u snel en simpel de check-in en uw vragen. Kamer is comfortabel en uitnodigend ingericht.

Kom zeker bij eventuele aankomende vluchten van of via Brussels Airport terug.

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve feedback.

We lezen graag dat u genoten heeft van onze aangename kamers en de warme verwelkoming van ons personeel. Bedankt voor de mooie complimenten!

Beoordeeld op 14 juni 2023 via mobiele applicatie

Dichtbij Brussels Airport en heel handig om naar Airport met gratis shuttle bus voor de deur.
Aardig personeel en goed restaurant voor ontbijt en diner.
Grote kamer met bad en mini koelkast en waterkoker koffie -thee en gratis 1 pak waterin de kamer
Eigen parking voor €12 per dag.
Comfort bed en aparte wc.
Goed wifi.

Kamertip: Ze hebben veel parkeergelegenheid en restaurant. 1 verdieping kamer met grote bad.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2023

Beste Wadee,
Hartelijk dank voor uw review.

We zijn blij te horen dat u de nabijheid van Brussels Airport en onze gratis shuttlebusdienst op prijs stelde. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met ons vriendelijke personeel en het restaurant voor ontbijt en diner. We zijn ook verheugd dat u genoten heeft van uw ruime kamer, uitgerust met een bad, minibar, waterkoker en gratis fles water. Onze comfortabele bedden en aparte toiletten dragen bij aan een aangenaam verblijf voor onze gasten.

Onze beveiligde parkeergelegenheid is inderdaad beschikbaar voor €12 per dag, en we zijn blij dat u dit nuttig vond. We streven ernaar om een goede internetverbinding te bieden, dus het is fijn om te horen dat u tevreden was met onze wifi.

Hopelijk tot ziens,

Beoordeeld op 5 mei 2023 via mobiele applicatie

Nette ontvangst en schone kamer. Alle basis benodigdheden zijn er aanwezig + goede koffie. Leuk welkomstpakketje voor de kinderen ontvangen👍🏼
Taxi naar de luchthaven door het hotel betaald omdat er nog geen shuttle was op ons vertrek tijdstip.

Datum van verblijf: april 2023
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2023

Beste Pieter,
Bedankt voor uw feedback.

Fijn om te lezen dat u tevreden was over onze nette, comfortabele kamers nabij de luchthaven.

Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,