752Hendrik

Goed hotel dichtbij de luchthaven

Beoordeling van Novotel Brussels Airport
3,0 van 5 bollen22 sep 2022 beoordeeld
Goed hotel dichtbij de luchthaven. Wij hadden het Park-Sleep-Fly arrangement wat zeer aan te bevelen is. Goede parkeergelegenheid en goede shuttlebus verbinding met de luchthaven. Kamers zijn gedateerd.
Datum van verblijf: september 2022
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele bijdrager en niet die van Tripadvisor LLC zelf. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Executive room detail
1.1 km van Novotel Brussels Airport
Gratis parkeren
Meer hotels in Diegem bekijken
Beoordeeld op 13 september 2022

We hebben de nacht, voordat we vertrokken met het vliegtuig overnacht in Novotel Brussels Airport.
We hebben gebruik gemaakt van het Park, Sleep & Fly arrangement en dit is ons goed bevallen.
Kamer was ruim en schoon, allen de airco maakte iets te veel geluid.
In de bar hebben we wat gegeten en dit goed

Datum van verblijf: september 2022
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Indien u lawaaihinder ervaart, mag u de receptie hier zeker over aanspreken. We kunnen dan meteen voor een oplossing kijken.

Vriendelijke groet en hopelijk tot nog eens!

Your Novotel Brussels Airport Team

Beoordeeld op 29 juni 2022

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 3 juni 2022

Park, sleep & fly geboekt. Kamers zijn overduidelijk aan renovatie toe. Hotel ligt gunstig vanwege de nabijheid van de luchthaven maar zou 't zeker niet aanraden voor een verblijf van meerdere overnachtingen. Restaurant is duur en de kaart is zeer beperkt. Kwaliteit van het eten echter niets op aan te merken. Bediening verre van adequaat. Daar onze vluchttijden buiten het schema van de shuttlebus van het hotel lagen, werd een taxi voor ons geregeld. Ook zou de taxi na onze terugvlucht door het hotel vergoed worden. Om kosten te besparen werden wij, bij onze rit naar het vliegveld, met een andere familie in de taxibus gezet. Dat er een zitplaats te weinig was maakte blijkbaar niet zoveel uit. Gezien de haast die wij hadden, hebben wij maar een kind op schoot genomen. Twee weken later bij aankomst op de luchthaven twee taxi's genomen, we waren immers met vijf personen en taxibussen waren schaars. De man aan de receptie van het hotel weigerde om onze tweede taxi te vergoeden, daar het ticket volgens hem niet aan de juiste eisen zou voldoen. Wij verblijven altijd in Accor hotels en zijn zelden zo teleurgesteld als dit maal.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 21 april 2022

Als je een vroege vlucht hebt, ben je al onmiddellijk in vakantiemodus: auto gratis parkeren, vriendelijk onthaal, mooie kamer met goede bedden, Alles zeer verzorgd, taxi naar de zeer dichtbije luchthaven,…

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2022

Beste Filips,
Hartelijk dank voor uw review.

Prettig te vernemen dat we u met onze gunstige ligging en vriendelijke medewerkers van dienst konden zijn. We hopen dat u ook heerlijk geslapen hebt.

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Sébastien Lesbegueries, General Manager

Beoordeeld op 23 maart 2022

Mails worden snel beantwoord, de check-in en out gaat vlot. Vriendelijke bediening ih restaurant en gewoon heel handig voor vroege vlucht. Prijs/kwaliteit top. Propere kamer en badkamer. Taxi en/of shuttlebus goed geregeld.

Datum van verblijf: maart 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste Sophiedf,
Bedankt voor uw fijne review.

Het doet ons veel plezier dat u tevreden was over de netheid van ons hotel en u goed ontvangen werd door ons personeel. We geven uw complimenten zeker door!

Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,

Sébastien Lesbegueries, General Manager