Novotel
Expedia.comUS$ 125
Hotels.comUS$ 125
Destinia.comUS$ 130
Beoordeeld op 1 januari 2022

Mooie schone hotel en hotelkamer met lekker ontbijt. In de kamer koffie+cups machine van Philips en een waterkoker met theezakjes, koelkast met flesje water erin.

Zeer uitgebreide ontbijt buffet.

Cijfer 10

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve review.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons in Diegem en dat u helemaal tevreden was met ons lekker ontbijt.

We wensen u een voorspoedig 2022!
Hartelijke groet,

Jurgen Van der Haegen, General Manager

Beoordeeld op 15 november 2021

Dicht bij de luchthaven, goede tijdsregeling met de pendel bus.
De kamer was standaard, de matrassen kunnen zoals in vele gevallen heel wat zachter, altijd jammer genoeg een veel te harde matras. Het was een propere kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 18 oktober 2021

Kiezen steeds voor de formule Park-Sleep-Fly. Hotel en aangeboden service zijn daarvoor ideaal. Door de late terugvlucht moesten we terugkeren per taxi (Unitax). Dit werd probleemloos betaald door Novotel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2021

De beloofde voorzieningen zijn er niet
Geboekt om die voorzieningen
Shuttlebus is er niet
Parkeren voor een week vrij is niet waar, 12€ per dag staat zeer dun op het bord in de hal
Maar op de website is het gratis voorziening voor 7 dagen plus de eerste dag van aankomst
Maar je krijgt een zeer gepeperde rekening onder je neus
Een ei met ontbijt, denk dat de kip die nog moet leggen
Genoeg gekanker, op de foto’s kijkt alles beter.
Ik bedenk me nog een keer, of er moeten zaken ten positieve gedraaid zijn

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 24 december 2020

Zeer vriendelijke personeelsleden die heel behulpzaam waren. Goed georganiseerd hotel. Ruime parking met park en fly mogelijkheden; zeker te overwegen. Corona-proof georganiseerd, geen opmerkingen daaromtrent.

Datum van verblijf: december 2020