Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel
Expedia.comUS$ 103
Booking.comUS$ 103
Hotels.comUS$ 103
PricelineUS$ 103
TripadvisorUS$ 103
getaroom.comUS$ 119
Beoordeeld op 15 november 2021

Dicht bij de luchthaven, goede tijdsregeling met de pendel bus.
De kamer was standaard, de matrassen kunnen zoals in vele gevallen heel wat zachter, altijd jammer genoeg een veel te harde matras. Het was een propere kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 18 oktober 2021

Kiezen steeds voor de formule Park-Sleep-Fly. Hotel en aangeboden service zijn daarvoor ideaal. Door de late terugvlucht moesten we terugkeren per taxi (Unitax). Dit werd probleemloos betaald door Novotel.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2021

De beloofde voorzieningen zijn er niet
Geboekt om die voorzieningen
Shuttlebus is er niet
Parkeren voor een week vrij is niet waar, 12€ per dag staat zeer dun op het bord in de hal
Maar op de website is het gratis voorziening voor 7 dagen plus de eerste dag van aankomst
Maar je krijgt een zeer gepeperde rekening onder je neus
Een ei met ontbijt, denk dat de kip die nog moet leggen
Genoeg gekanker, op de foto’s kijkt alles beter.
Ik bedenk me nog een keer, of er moeten zaken ten positieve gedraaid zijn

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 24 december 2020

Zeer vriendelijke personeelsleden die heel behulpzaam waren. Goed georganiseerd hotel. Ruime parking met park en fly mogelijkheden; zeker te overwegen. Corona-proof georganiseerd, geen opmerkingen daaromtrent.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020

Mijn man en ik verbleven 1 nacht in het hotel om de dag erna opreis te vertrekken via Brussels Airport. Onze reservering was 'sleep,park & fly' dus konden we gebruik maken van de shuttelbus naar de luchthaven en konden we onze wagen 15 dagen gratis laten staan op de parking. Een supergoede formule dus! Ik had omtrent de shuttlebus 2 x op voorhand gebeld om te vragen als dit zeker doorging met de corona, daar we al om 4u 's morgens hiervan gebruik wilden maken. Geen probleem zeiden ze aan de telefoon, alles gaat door. De dag van aankomst was er plots geen shuttlebus beschikbaar wegens de corona terwijl dit wel in ons pakket zat. Ik vroeg of dit gecompenseerd kon worden, maar de dame aan de receptie zei dat we het beter aan de persoon die 's nachts aan de receptie staat moesten vragen. De volgende dag om 4u, er is niemand aanwezig aan de receptie. Plots kwam er dan toch een dame, zij was niet al te vriendelijk. Er werd uiteindelijk betaald door Novotel aan een externe taxichauffeur met een voucher. Maar in het terugkeren van de luchthaven naar het Novotel mochten we de taxirit zelf betalen. Wat eigenlijk in de prijs van ons reispakket moest zitten.

Datum van verblijf: juli 2020