2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 92
Hotels.comUS$ 92
HurbUS$ 105
Beoordeeld op 29 juli 2020

Mijn man en ik verbleven 1 nacht in het hotel om de dag erna opreis te vertrekken via Brussels Airport. Onze reservering was 'sleep,park & fly' dus konden we gebruik maken van de shuttelbus naar de luchthaven en konden we onze wagen 15 dagen gratis laten staan op de parking. Een supergoede formule dus! Ik had omtrent de shuttlebus 2 x op voorhand gebeld om te vragen als dit zeker doorging met de corona, daar we al om 4u 's morgens hiervan gebruik wilden maken. Geen probleem zeiden ze aan de telefoon, alles gaat door. De dag van aankomst was er plots geen shuttlebus beschikbaar wegens de corona terwijl dit wel in ons pakket zat. Ik vroeg of dit gecompenseerd kon worden, maar de dame aan de receptie zei dat we het beter aan de persoon die 's nachts aan de receptie staat moesten vragen. De volgende dag om 4u, er is niemand aanwezig aan de receptie. Plots kwam er dan toch een dame, zij was niet al te vriendelijk. Er werd uiteindelijk betaald door Novotel aan een externe taxichauffeur met een voucher. Maar in het terugkeren van de luchthaven naar het Novotel mochten we de taxirit zelf betalen. Wat eigenlijk in de prijs van ons reispakket moest zitten.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 januari 2020

Goed ontbijt doch locatie weinig sfeervol
Gelieve de ontbijtruimte gezelliger in te richten
zelfde opmerking wat betreft de bar
de prijzen in de bar zouden ook eens kunnen aangepast worden zij liggen aan de hoge kant vergeleken met elders

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Fred De Deken, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2020

Beste Octaaf,
Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u tevreden was met onze goede service alsook de gunstige ligging. Het verheugt ons ook dat ons ontbijt u gesmaakt heeft! We hebben uw opmerkingen over de bar en ontbijtruimte genoteerd en nemen die mee naar een volgende renovatieronde. Onze excuses dat u onze locatie moeilijk wist te vinden met de gps. Aarzel zeker niet om contact met ons op te nemen, we hadden u graag een routebeschrijving meegegeven. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf en verwelkomen u graag opnieuw!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 januari 2020

Het hotel op zich is een standaard verouderde Novotel. Op de service of de inrichting is weinig aan te merken, van de autostrade of de vliegtuigen hadden we geen last. Omdat we lid zijn van het Accor-getrouwheidsprogramma, kregen we een gratis update en een welkomstdrankje zonder ernaar te moeten vragen. De luchthavenshuttle was 's ochtends op tijd en er was voldoende zitplaats.

De details kunnen echter stukken beter. Dit is al het tweede Accor-hotel waar een brochure op de kamer toegang tot Pressreader belooft terwijl die er niet is. Het kan best dat het hotel vroeger Pressreader aanbood, maar pas dat dan even aan in de brochure om teleurstellingen te vermijden.

We gebruikten ons welkomstdrankje in de bar (je kan ook flesjes meenemen van de balie). Vooral de rode zeteltjes daar zijn dringend aan vernieuwing toe. De bar zelf was ongezellig en lawaaierig, daar zijn we niet lang blijven zitten.

De kamer zag er op het eerste zicht in orde uit. Er is voldoende ruimte voor twee koffers, een ruime kleerkast en schoenenplank. Een zeteltje, bureau en extra tafeltje zorgen voor voldoende zitplaats. De inkom (met aparte wc) kon worden afgesloten met een deur, dus we hadden geen last van licht of geluid van op de gang. Er was 's nachts echter wel veel lawaai van omringende kamers en een kant van de verduisterende gordijnen sloot niet tot aan de muur. De gevel van het hotel is sterk verlicht, dus donker was het niet. Zelf deed ik geen oog dicht dankzij de verouderde matras met putten en bulten.

In de badkamer waren de muren bespat (met tandpasta?), dit was niet schoongemaakt. De volgende ochtend merkte ik ook dat het flesje shampoo niet vervangen was na de vorige gast. De kamer bood een koelkastje, koffie en thee, maar er zat een capsule vast in de Nespresso-machine, dus die konden we niet gebruiken.

Dit is een van de minste Novotels waar we al verbleven. Je verblijft vast niet in een luchthavenhotel voor de ervaring, maar dit kon toch beter.

Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, Fred De Deken, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Beste Machteld,
We bedanken u voor uw uitgebreide feedback.

We zijn er erg blij mee te lezen dat we u een goede service hebben kunnen aanbieden. We zijn er ook blij mee dat u tevreden was van de kamer. Jammer echter dat u last heeft gehad van gehorigheid. We bedanken u voor het meedelen van de aandachtspunten. We hebben deze zorgvuldig genoteerd en zullen bekijken hoe we onze kwaliteit nog kunnen verbeteren. We nemen deze mee naar een volgende renovatieronde. Hartelijk bedankt. Indien u tekortkomingen ondervindt, aarzel dan zeker niet om zich naar onze receptie te begeven. We helpen u graag een oplossing te bieden. Graag verwelkomen we u opnieuw!

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 december 2019

Ideaal hotel om bij een vroege vlucht zorgenvrije te vertrekken. Het hotel biedt een uitstekende shuttlebus naar de luchthaven. De kamers zijn geluiddicht. In het restaurant kan ik terecht voor een uitstekend en zeer betaalbaar avondmaal en een prima ontbijt. Bovendien kon ik mijn auto op de hotelparking achterlaten tot mijn terugkeer aan een schappelijke prijs.

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Fred De Deken, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste Philippe-Julien,
fijn dat u even de tijd nam voor uw beoordeling van Novotel Brussels Airport.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van een uitstekend verblijf bij ons en dat de we u van dienst konden zijn met onze gunstige ligging nabij de luchthaven en onze voordelige shuttle service.

Onze beste wensen voor het nieuwe jaar!

Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Eén nachtje hier gebleven, verblijf was zoals verwacht; geen grote luxe, gewoon standaard propere kamer met een goede ligging en grote parking. Ontbijt beetje druk, maar voldoende aanbod. Al bij al zeker ok voor een budgetkeuze dichtbij de luchthaven.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Fred De Deken, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2019

Beste Nyah82,
Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het doet ons plezier dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed. Prettig te vernemen dat u content was met de netheid van uw kamer, onze ruime parkeergelegenheid en het uitgebreide ontbijt. Onze gunstige ligging bij de luchthaven is inderdaad een grote troef, fijn dat we u daarmee van dienst konden zijn. We hopen dat u van een goede nachtrust heeft genoten en uitgerust uw reis kon vervolgen. Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor u klaar.

Vriendelijke groet en alvast fijne feestdagen,