Beoordeeld op 27 juli 2018

Wij beginnen onze vakantie altijd bij aankomst in het Novotel . Aan komen de avond voor je vertrekt is een grote luxe. Geen stress voor files en rustig kunnen genieten. Helaas is wederom dit jaar de kwaliteit van het hotel sterk vermindert. Ondanks (alweer) de prijzen gestegen. Maar het is vooral de kwaliteit van het eten en de service naar de luchthaven. Eten?? Enkel een goed geprijsd buffetje en oké tot daar toe maar zorg dat het dan wel lekker is ! Sorry geen shuttle busje meer om 3.30 dus verplicht een taxi nemen aangezien wij om 4 uur op de luchthaven moesten zijn. Dus veel betalen voor weinig of beter geen kwaliteit is mijn beoordeling.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Beste Anja en Mario,

We danken u voor uw feedback.

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet geheel aan uw verwachtingen voldeed en dat het avondeten u niet zo heeft gesmaakt. We zullen uw opmerkingen overbrengen aan onze chef.

Graag geven we u mee dat we een shuttle service inlassen vanaf 4u 's ochtends, in tegenstelling tot de meeste andere hotels in de buurt die enkel rijden tussen 6u en 23u.

Beoordeeld op 27 juli 2018

Zeer rustig hotel en dicht bij de luchthaven (er is ook een shuttlebus van het hotel) De kamers zijn zeer hygiënisch en stil. We hadden een aanbieding zonder ontbijt en dat was best betaalbaar. Helaas is de prijs voor een ontbijt wel hoog waardoor je aan dezelfde prijs 'kamer-ontbijt' komt. De autoparking (12 euro) vond ik ook duur!

Datum van verblijf: juli 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Beste Ria,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de rust, de netheid en de gunstige ligging van ons hotel. Fijn dat u ook onze voordelige shuttle service als een pluspunt aanhaalt.

We willen graag meedelen dat onze park, sleep and fly formule een grote korting bied op de prijs van de parking. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Diegem.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 23 juli 2018

op 19 juli kwamen aan in Novotel Brussel airport. Na inchecken waren wij naar het ontbijt gegaan. Wat een aardige en attente manager was daar werkzaam en zo voel je je thuis in een hotel. Wat een verschil later op de dag rond 18.00 gingen wij kijken bij het avondbuffet en wat een ontzettende onsympathieke manager wilde alleen frans praten want Engels was een beetje probleem wij zijn niet daar gaan eten en zijn in het NH hotel gaan dineren waar wij voor onze vakantie trip hebbem gelogeerd. Helaas was dit hotel volgeboekt anders hadden wij daar gelogeerd

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Beste gast,

We danken u voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u de vriendelijkheid van onze ontbijtmanager heeft gewaardeerd. De tevredenheid van onze gasten is immers een top prioriteit voor ons personeel.

We betreuren daarom dat u uw ervaring met de manager van het diner als minder ervaren heeft. Het spijt ons dat hij als onsympathiek overkwam. Kan het zijn dat dit door de taal barrière zo overkwam? We hebben in het verleden immers nooit een negatieve opmerking gehoord van andere gasten. We zullen dit alvast met hem bespreken en in de toekomst ook beter opvolgen.

We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Diegem.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 13 juni 2018

Héél dicht bij luchthaven. Mooie kamers. Met Accor-kaart voordelige prijs. Spijtig dat de shuttlebus na 23u 's avonds niet meer van en naar de luchthaven rijdt. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Al 2 maal dit hotel geboekt en zeer tevreden !

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Beste gast,

Dank u voor deze prachtige recensie!

We zijn blij om te zien dat u uw verblijf als zeer aangenaam heeft ervaren en dat onze gunstige locatie en onze mooie kamers daarbij specifiek in het oog zijn gesprongen. Het klopt inderdaad dat we veel energie steken in ons ontbijtassortiment.

Het klopt inderdaad dat onze shuttle slechts op de drukste periodes van de dag uitrijdt. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

Met warme groeten,

Beoordeeld op 21 mei 2018

rustig hotel vlakbij de luchthaven. ideaal om te verblijven als je een vroege vlucht hebt. de shuttle naar de luchthaven is heel vlot en interessant. je kan in het hotel ook lekker eten dus je hoeft niet naar buiten op zoek naar een restaurant.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2018

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat uw verblijf naar wens was en dat u onze locatie nabij de luchthaven als een pluspunt opgeeft.

Onze shuttlebus is inderdaad een grote troef als u op een vroeg tijdstip een vlucht moet nemen.

Ook fijn dat verder alles helemaal naar wens was en dat u lekker heeft gegeten in ons restaurant.

We verwelkomen u met veel plezier opnieuw bij een volgend bezoek aan Diegem.