27 juli 2018 beoordeeld

Zeer rustig hotel en dicht bij de luchthaven (er is ook een shuttlebus van het hotel) De kamers zijn zeer hygiënisch en stil. We hadden een aanbieding zonder ontbijt en dat was best betaalbaar. Helaas is de prijs voor een ontbijt wel hoog waardoor je aan dezelfde prijs 'kamer-ontbijt' komt. De autoparking (12 euro) vond ik ook duur!

• Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2018

Beste Ria,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van de rust, de netheid en de gunstige ligging van ons hotel. Fijn dat u ook onze voordelige shuttle service als een pluspunt aanhaalt.

We willen graag meedelen dat onze park, sleep and fly formule een grote korting bied op de prijs van de parking. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Diegem.

Met vriendelijke groet.

23 juli 2018 beoordeeld

op 19 juli kwamen aan in Novotel Brussel airport. Na inchecken waren wij naar het ontbijt gegaan. Wat een aardige en attente manager was daar werkzaam en zo voel je je thuis in een hotel. Wat een verschil later op de dag rond 18.00 gingen wij kijken bij het avondbuffet en wat een ontzettende onsympathieke manager wilde alleen frans praten want Engels was een beetje probleem wij zijn niet daar gaan eten en zijn in het NH hotel gaan dineren waar wij voor onze vakantie trip hebbem gelogeerd. Helaas was dit hotel volgeboekt anders hadden wij daar gelogeerd

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2018

Beste gast,

We danken u voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u de vriendelijkheid van onze ontbijtmanager heeft gewaardeerd. De tevredenheid van onze gasten is immers een top prioriteit voor ons personeel.

We betreuren daarom dat u uw ervaring met de manager van het diner als minder ervaren heeft. Het spijt ons dat hij als onsympathiek overkwam. Kan het zijn dat dit door de taal barrière zo overkwam? We hebben in het verleden immers nooit een negatieve opmerking gehoord van andere gasten. We zullen dit alvast met hem bespreken en in de toekomst ook beter opvolgen.

We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Diegem.

Met vriendelijke groet.

13 juni 2018 beoordeeld

Héél dicht bij luchthaven. Mooie kamers. Met Accor-kaart voordelige prijs. Spijtig dat de shuttlebus na 23u 's avonds niet meer van en naar de luchthaven rijdt. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet. Al 2 maal dit hotel geboekt en zeer tevreden !

• Verbleef: juni 2018, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2018

Beste gast,

Dank u voor deze prachtige recensie!

We zijn blij om te zien dat u uw verblijf als zeer aangenaam heeft ervaren en dat onze gunstige locatie en onze mooie kamers daarbij specifiek in het oog zijn gesprongen. Het klopt inderdaad dat we veel energie steken in ons ontbijtassortiment.

Het klopt inderdaad dat onze shuttle slechts op de drukste periodes van de dag uitrijdt. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst!

Met warme groeten,

21 mei 2018 beoordeeld

rustig hotel vlakbij de luchthaven. ideaal om te verblijven als je een vroege vlucht hebt. de shuttle naar de luchthaven is heel vlot en interessant. je kan in het hotel ook lekker eten dus je hoeft niet naar buiten op zoek naar een restaurant.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, General Manager van Novotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat uw verblijf naar wens was en dat u onze locatie nabij de luchthaven als een pluspunt opgeeft.

Onze shuttlebus is inderdaad een grote troef als u op een vroeg tijdstip een vlucht moet nemen.

Ook fijn dat verder alles helemaal naar wens was en dat u lekker heeft gegeten in ons restaurant.

We verwelkomen u met veel plezier opnieuw bij een volgend bezoek aan Diegem.

27 april 2018 beoordeeld

Reservering gedaan via hotelwebsite. Er zijn voldoende parkeerplaatsen.Bij aankomst in het hotel netjes ontvangen aan de receptie, kamer was direct beschikbaar. Het is niet de eerste keer dat we dit hotel bezoeken. Kamer is ruim en voorzien van een goede badkamer. We hebben een drankje genomen in de bar, zonder nootjes, en het buffetdiner in het restaurant. De vrolijkheid en vriendelijkheid van het personeel van het restaurant was ver te zoeken. Een lachje kon er niet van af. Het ontbijt was goed en uitgebreid (ander vrolijk personeel). Een weekje later hebben we hier toch weer gegeten vanaf de menukaart. De houding van het personeel was nog steeds hetzelfde. We moesten lang wachten op de bestelling. Ontbijt is goed en uitgebreid. De shuttle van en naar de luchthaven is vlot. Binnen 10 minuten sta je op de luchthaven.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om het hotel te beoordelen.

De mening van onze gasten zijn voor ons van zeer groot belang.

Wij zijn blij te vernemen dat uw verblijf bij ons over het algemeen aan uw verwachtingen heeft voldaan. Tot mijn spijt lees ik dat de vriendelijkheid in het restaurant niet aan de verwachtingen voldeed.

Ik wil u op het hart drukken dat wij onze collega's hierover zullen aanspreken.

Ik wens u alvast te bedanken dat u ons hierover geïnformeerd heeft zodat wij het nodige kunnen doen zodat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen.Wij zijn blij dat u genoten heeft van het ontbijt en kamer.

Het verheugt ons te lezen dat u tevreden was over de kamer en over onze shuttledienst. Wat leuk ook dat u de gratis parking vermeldt.
We kijken uit naar uw volgend bezoek.

Vriendelijke groet,