77 US$
Expedia.com77 US$
Agoda.com77 US$
getaroom.com90 US$
Beoordeeld op 28 december 2019

Dit is de 2de keer dat wij er overnachten. Brussel centrum en het vliegveld zijn makkelijk te bereiken. De bediening is vlot en correct het inchecken verloopt snel. Wij hebben overnacht van
24 op 25 december en wat ons een beetje tegenviel is het ontbijt op 1ste kerstdag. Hadden toch iets meer verwacht. Niets extra's en ons eitje moesten we zelf koken. Dit viel een beetje tegen. Ook de broodjes voelden uitgedroogd aan. Dit is niet wat wij de 1ste keer voorgeschoteld kregen. Jammer!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 6 november 2019

Helemaal ok, en de bus is een zeer goede oplossing je bent in geen tijd in de luchthaven, en dat is in de overnachting inbegrepen. Bij vroege vluchten overnachten wij steeds daar, geen stres geen file in de ochtend. Ontspannen vertrekken na een lekker ontbijtje.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Het is een prima hotel. Wij hebben gebruik gemaakt van het park, sleep & fly. Handig als je s'ochtends vroeg moet vertrekken. De kamer is basis en je hebt er wat je nodig hebt voor 1 nacht slapen. Wel was het jammer dat wij een schone set handdoeken kregen en een set wat leek op "gebruikt", daar zaten harde (?) stukken en mascara op. Bij het inchecken kregen wij geen verdere uitleg over het park, sleep & fly. Zelf vroegen wij er naar waar wij moesten verzamelen en hoe laat. Een tip is om gelijk een soort pakket mee te geven aan zulke gasten met een verzamellocatie, waar men de auto kan parkeren en hoe laat de bus gaat. Bij ons ging heen erg soepel. Terug daarentegen viel ons uitermate tegen. Toen wij onze koffers hadden verzameld liepen wij weer naar de plek waar wij zijn afgezet. Rond 1 uur s'middags. Na 20 minuten te hebben gewacht, het hotel opgebeld. Daar kregen wij de mededeling dat de bus tot 10 uur s'ochtends en vanaf 6 uur s' avonds rijdt. We moesten de gewone bus maar pakken die je aan het einde van de straat af zet, dan kon je nog een stuk lopen naar het hotel. Deze bus bleek pas om half 4 weer te gaan. Noodgedwongen hebben wij een taxi moeten pakken om weer bij het hotel aan te komen. Erg jammer dat dit van te voren niet op de website wordt gecommuniceerd!! Anders hadden wij nooit bij ibis geboekt met onze terug vlucht. Mocht je een vroege en/of late vlucht hebben is het prima maar niet als je een middag vlucht hebt. Bij het hotel aangekomen bleek dat we een parkeerrekening van €100 hadden omdat er niet was gekeken naar het park, sleep & fly. Dit was gelukkig snel opgelost.

Graag had ik het anders gezien en dit ligt voornamelijk aan de communicatie.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Cédric CHRISTOPHE, General Manager van ibis Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2019

Beste gast,
Bedankt om uw ervaring met ons te delen.

Fijn dat u onze voordelige 'Sleep&Fly Formule' als meerwaarde aanhaalt. Onze excuses dat u wat minpuntjes ondervonden heeft omtrent de handdoeken. Aarzel niet om bij vragen of problemen zich te melden bij onze receptie. We hadden u graag andere handdoeken aangeboden.

Onze excuses dat er door middelmatige communicatie misverstanden zijn ontstaan. We zullen alvast bekijken hoe we de informatie duidelijker kunnen weergeven op de website of bij de reservering.

Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer met een betere ervaring,

Cédric CHRISTOPHE, General Manager

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Modern hotel met alle basis faciliteiten. Vriendelijk behulpzaam personeel (Aan de receptie spraken ze wel geen nederlands). Enkel de manager. Prijs-kwaliteit correct. Parkeren is niet gratis. 12 euro per dag. Ontbijt was naar mijn mening variabel en voldoende.

Datum van verblijf: juli 2019
Hotel-cmanager, Cédric CHRISTOPHE, General Manager van ibis Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Beste Wim,
Bedankt voor uw reactie.

Wat fijn dat u de vriendelijkheid van ons team heeft opgemerkt en dat de prijs-kwaliteitverhouding naar wens was. Ook fijn dat u de dag goed heeft kunnen beginnen met ons uitgebreid ontbijt.

Onze parking is inderdaad betalend. Maar voor 12 euro per dag staat uw wagen veilig geparkeerd. Onze excuses indien u tekortkomingen ondervonden heeft omtrent de taalvaardigheid van onze receptie. We doen ons uiterste best om elke gast te verhelpen in hun eigen taal.

We hopen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons en verwelkomen u van harte opnieuw in ons Ibis hotel!

Vriendelijke groeten,

Cédric CHRISTOPHE, General Manager

Beoordeeld op 1 april 2019

Bij aankomst, 's avonds om 22:30, staan er 2 mensen voor de receptiebalie, en 3 er achter. Eén is er druk bezig met bellen, de 2 anderen zijn druk met elkaar in gesprek. Geen enkele aandacht voor de wachtenden; op wenken wordt niet gereageerd.
De kamer temperatuur is bij aankomst 23 graden. De airco in de kamer (15) blijkt alleen te verwarmen, ook al zet ik hem op 16 graden. Gelukkig kan het raam open.
De kamer vertoont treffende overeenkomsten met de kamers van het IBIS budget hotel waar ik eerder gelogeerd heb; op hetzelfde terrein, ander gebouw. Het enige verschil lijkt de prijs (174,- versus 74,-).
NB: het hotel afficheert zich als IBIS Brussels airport, de airport is echter 6 km verwijderd. Zeker in de spits is dit héél onhandig. Al met al geen succes deze overnachting, dit was voor mij eens maar nooit meer.

Datum van verblijf: maart 2019
NilsPicqueur, Manager van ibis Brussels Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Geachte klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Brussels Airport. Het spijt ons te horen dat uw ervaring aan de receptie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Het hotel ligt op 3 km van de lunchthaven zoals de anderen hotels in de zelvde straat. Airco in de kamers tijdens de winter en met een buiten temperatuur gemideld onder de 10 graden geeft inderdaad enkel warmte. Het is ook voor ons planet gedaan.
Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Cédric Christophe