TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 1 april 2019

Bij aankomst, 's avonds om 22:30, staan er 2 mensen voor de receptiebalie, en 3 er achter. Eén is er druk bezig met bellen, de 2 anderen zijn druk met elkaar in gesprek. Geen enkele aandacht voor de wachtenden; op wenken wordt niet gereageerd.
De kamer temperatuur is bij aankomst 23 graden. De airco in de kamer (15) blijkt alleen te verwarmen, ook al zet ik hem op 16 graden. Gelukkig kan het raam open.
De kamer vertoont treffende overeenkomsten met de kamers van het IBIS budget hotel waar ik eerder gelogeerd heb; op hetzelfde terrein, ander gebouw. Het enige verschil lijkt de prijs (174,- versus 74,-).
NB: het hotel afficheert zich als IBIS Brussels airport, de airport is echter 6 km verwijderd. Zeker in de spits is dit héél onhandig. Al met al geen succes deze overnachting, dit was voor mij eens maar nooit meer.

Datum van verblijf: maart 2019
NilsPicqueur, Manager van Ibis Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Geachte klant,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Brussels Airport. Het spijt ons te horen dat uw ervaring aan de receptie niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Het hotel ligt op 3 km van de lunchthaven zoals de anderen hotels in de zelvde straat. Airco in de kamers tijdens de winter en met een buiten temperatuur gemideld onder de 10 graden geeft inderdaad enkel warmte. Het is ook voor ons planet gedaan.
Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 2 maart 2019

Moest vragen om welkomstdrankje. Was niet op de hoogte dat parkeren tot 7 dagen gratis is daarna mag je een hoog dagtarief afrekenen. Houd hier rekening mee. De shuttle bus is een groot deel van de dag NIET beschikbaar. Je moet dan taxi of bus nemen. Al met al een waardeloze ervaring.

Datum van verblijf: februari 2019
NilsPicqueur, Directeur général van Ibis Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2019

Beste klant
bedankt voor uw commentaar na uw verblijf bij ibis Brussels Airport. Het spijt me dat u niet op de hoogte was van al de condities van de Park , Sleep and Flight package. De prijs van ons parking is de laagste van al de hotels in de buurt. De shuttle bus rijdt van 4uur tot 10 uur en van 18uur tot 23uur. Als de shuttle niet rijdt is er altijd een bus beschikbaar tussen de luchthaven en het hotel. Het station Diegem is ook op 200m van het hotel en trein rijden de hele dag naar de luchthaven.
Wij hoppen dat u in de toekomst ons de kans geeft voor een betere ervaring
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 26 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat gemiddeld hotel in regio vliegveld, goede locatie en voorziening. In vergelijking met Budget variant weinig meerwaarde. Personeel vriendelijk, ontbijt ronduit teleurstellend. Kreeg ook nog eens een niet bestelde wake up call 3 u ‘s nachts. Jammer.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 november 2018

Vriendelijke en snelle check-in. Voldoende parkeerplaatsen. Kamer en badkamer waren netjes en rustig. Aangenaam cafetaria om iets te eten en te drinken met vriendelijke service. Gratis shuttle naar luchthaven.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Bij het inchecken vragen we een late check out. ‘s Morgens rond 11u kloppen ze aan de deur om te zeggen dat we uit de kamer moeten. Eenmaal beneden zien ze dat we gold member zijn en dat we terug naar de kamer mogen. Sorry maar is dat professioneel?? Alleen maar sorry krijgen we. Tegenwoordig heeft het geen nut om gold of meer menber te worden want de attentie zijn er nooit . De laatste trips die maakte was echt basic. Ik overweeg om naar een ander keten over te stappen.

Datum van verblijf: november 2018
NilsPicqueur, Manager van Ibis Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Beste klant

het spijt me erg dat er een miscommunicatie was tussen de receptie en de rest van de team. Gelieve ons te veronschuldigen.
Het belangrijste voordell van Le CLub gold member te zijn is de beschikbaarheid (gegarandeerd tot 3 dagen voor aankomst !)

Met vriendelijke groeten