ElFassiMarreyt
Zuienkerke, België

Zeer goed als men een ochtendvlucht heeft.

4,0 van 5 bollen24 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi hotel, met vriendelijk personeel.
De kamers zijn klein maar zeer net.
De bedden zijn voorzien van goede matrassen en hoofdkussens.
Is goed om te overnachten voor een ochtendvlucht.
Niet ver van de luchthaven +- 5min.
De bar is gezellig ingericht.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Prijs kwaliteit, zeer goed.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 25 mrt 2024
Beste Assim,

Fijn dat u de tijd nam voor uw review.

Het verheugt ons dat u de ligging van ons hotel ideaal vond voor uw ochtendvlucht en onze nabijheid tot de luchthaven heeft gewaardeerd. We zijn blij te horen dat onze kamers, hoewel compact, aan uw verwachtingen van netheid voldeden en dat de kwaliteit van onze matrassen en hoofdkussens bijdroegen aan een comfortabele nachtrust.
Het is fijn om te vernemen dat u de sfeer in onze bar gezellig vond; onze Pentalounge is inderdaad een plek waar gasten zich kunnen ontspannen en genieten, of het nu voor een drankje is of om te socialiseren.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Guest Service
  • Agoda.com
1.7 km van Pentahotel Brussels Airport
Meer hotels in Diegem bekijken
Beoordeeld op 30 oktober 2022 via mobiele applicatie

Best een aardig hotel, Brussel is vanaf station Diegem goed bereikbaar. Station ligt op 10 minuten lopen van het hotel. Kamer is ietwat klein maar wel schoon en heeft alles wat je nodig hebt.
Jammer dat we bij het inchecken eerst een kamer kregen die nog niet was schoongemaakt. Als Pentafriend ben ik gewend om een gratis thee of drankje te krijgen en een speciale attentie bij het ontbijt, nu helaas niet. Het ontbijt viel ook in vergelijking met andere Penta hotels tegen, geen warme eierenproducten en beperkte keus in brood e.d..

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Voor een overnachting een goed hotel met een prima ontbijt.
Kamers zijn schoon maar niet al te groot en bijzonder gehorig helaas.
Op een locatie dichtbij de luchthaven, gratis transfer daar heen !
Een mooie inrichting, wel wat donker.

Datum van verblijf: maart 2020
Arnaud Dehaye, Ventes van Pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Geachte reisliefhebbers,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Brussels erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 19 september 2019

Zelfs door de oordopjes heen hoor je ALLES wat de mensen in de kamers grenzend aan jouw kamer doen. Als je beneden zit hoor je ook het lawaai uit ze lobby er nog bij. Vreselijk hotel. Personeel is ook niet bereid te helpen, slapeloze nacht gehad. Voor ons nooit weer.

Datum van verblijf: september 2019
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Geachte mrstoghy,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Pentahotel Brussels.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Pentahotel Brussels, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 22 juli 2019

De titel zegt genoeg!

Onderhoud zeer slecht, geen eten a la carte, zijn dan maar gaan eten in holiday inn, niet propere kamers, zeer kleine kamer ... enkel de douche is goed, ook al is er daar ook onderhoud nodig!

Volgende keer gaan we slapen naar het holiday inn!

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste didier326,

Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze uitgebreide review.

Mijn oprechte excuses voor het verloop van je verblijf.

We doen ons uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen, en heb spijt me om te horen dat dit in jouw geval niet is gelukt.

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat deze feedback wordt gedeeld met de desbetreffende departementen zodat we ervoor kunnen zorgen dat deze situaties in de toekomst verbeterd kunnen worden.

U mag me gerust contacteren op volgend e-mail adres om er verder op in te gaan: arnaud.dehaye@pentahotels.com.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons, of één van onze andere Pentahotels!

Pentayours,

Cluster Sales & Marketing Director

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is prima. Vanaf de snelweg ben je er zo. Echter naar de binnenstad van Brussel is het nog wel een stuk. Lopen is geen optie.
De entourage is bijzonder. Het is hip en strak maar tegelijk ook gezellig. De kamers zijn klein. Je moet opletten om niet he tenen te stoten tegen je bed. De badkamer is ook klein. Het is er wel heel schoon en de douche is heerlijk. Fijne straal en goed warm water.
Op het ontbijt kan ik niks aanmerken. Dit is netjes verzorgd zoals je het mag verwachten.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken

Beste Marnixvdw,

Bedankt voor je (euke review!

Wat fijn om te horen dat je een goed verblijf heeft gehad in Pentahotel Brussels.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen in één van onze Pentahotels!

Pentayours,