Beoordeeld op 19 september 2019

Zelfs door de oordopjes heen hoor je ALLES wat de mensen in de kamers grenzend aan jouw kamer doen. Als je beneden zit hoor je ook het lawaai uit ze lobby er nog bij. Vreselijk hotel. Personeel is ook niet bereid te helpen, slapeloze nacht gehad. Voor ons nooit weer.

Datum van verblijf: september 2019
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Geachte mrstoghy,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Pentahotel Brussels.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Pentahotel Brussels, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 22 juli 2019

De titel zegt genoeg!

Onderhoud zeer slecht, geen eten a la carte, zijn dan maar gaan eten in holiday inn, niet propere kamers, zeer kleine kamer ... enkel de douche is goed, ook al is er daar ook onderhoud nodig!

Volgende keer gaan we slapen naar het holiday inn!

• Reistype: Reisde voor zaken
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste didier326,

Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze uitgebreide review.

Mijn oprechte excuses voor het verloop van je verblijf.

We doen ons uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor iedereen, en heb spijt me om te horen dat dit in jouw geval niet is gelukt.

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat deze feedback wordt gedeeld met de desbetreffende departementen zodat we ervoor kunnen zorgen dat deze situaties in de toekomst verbeterd kunnen worden.

U mag me gerust contacteren op volgend e-mail adres om er verder op in te gaan: arnaud.dehaye@pentahotels.com.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons, of één van onze andere Pentahotels!

Cluster Sales & Marketing Director

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is prima. Vanaf de snelweg ben je er zo. Echter naar de binnenstad van Brussel is het nog wel een stuk. Lopen is geen optie.
De entourage is bijzonder. Het is hip en strak maar tegelijk ook gezellig. De kamers zijn klein. Je moet opletten om niet he tenen te stoten tegen je bed. De badkamer is ook klein. Het is er wel heel schoon en de douche is heerlijk. Fijne straal en goed warm water.
Op het ontbijt kan ik niks aanmerken. Dit is netjes verzorgd zoals je het mag verwachten.

Reistype: Reisde voor zaken

Beste Marnixvdw,

Bedankt voor je (euke review!

Wat fijn om te horen dat je een goed verblijf heeft gehad in Pentahotel Brussels.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen in één van onze Pentahotels!

Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Kamers zijn zeer gehorig en klein. Bar is okay maar prijzig. In het weekend enkel keuze uit 2 gerechten: pasta of pizza. Positieve is het uitgebreide ontbijt, goed verzorgd. Ik zou zelf voor een ander hotel in de buurt kiezen (was door opdrachtgever geboekt)

Reistype: Reisde voor zaken

Beste nielsvo1,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.

Het spijt me om te horen dat je verblijf niet (helemaal) naar wens is verlopen.

Met deze feedback gaan wij er alles aan doen om een beter verblijf in de toekomst te garanderen.

Hopelijk mogen we u in de toekomst nog een keer verwelkomen in één van onze Pentahotels!

Cluster Sales & Marketing Director

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

We arriveerden op maandag om 16:45u voor de derde maal in dit hotel. We hadden de eerste 2 maal geen super slechte ervaring, maar het verliep telkens zeer stroef qua vriendelijkheid.
De kamers zijn enorm klein, maar we vonden dit doenbaar. We zijn eigenlijk anders hellemaal niet moeilijk.

Wij hadden reeds vooraf betaald, maar hij vroeg toch of we alles nu wilden betalen. Raar!

Het ergste is de omgang met de gasten. Bij het inchecken vragen ze niet beleeft wie u bent, maar snauwen ze dit eerder.
Toen we onze drankjes wilden betalen moesten wij zelf tot aan de kassa komen. Terwijl je toch ook wat service verwacht. Het kleingeld die de over teruggaf gooide hij zowaar naar ons.

De kamers zijn niet soundproof, maar wel leuke zeepjes. Zeer slechte wifi verbinding op de kamers!

Het enige positieve is het ontbijt. Dit is fantastisch en elke euro waard.

Datum van verblijf: april 2019
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Geachte Mevrouw sharoneF7821IA,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Pentahotel Brussels Airport.

Bij Pentahotel Brussels Airport, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Hoogachtend,