Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (395)
Beoordelingen filteren
395 resultaten
Waardering van reizigers
75
153
101
41
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
75
153
101
41
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 395 beoordelingen
Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hadden hier een overnachting omdat we vroeg vlogen vanaf brussel airport en we hier de auto konden parkeren. De locatie is goed en de pendelbus is ook goed. Ik vond het hotel alleen niet schoon. En dat is eigenlijk bijna het enige wat ik voor dit soort hotels belangrijk vind. Het portaal bij de ingang van glas zit onder de vette vingers en dat terwijl dit het eerste is wat je ziet. Ook de kamers mogen schoner en de de gangen zien er ook niet goed verzorgd uit. Als dit wordt aangepakt is het een prima hotel nu zou im het zelf niet meer boeken.

Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Bedank stefkev
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ArnaudD1983, Responsable commercial van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Geachte stefkev,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Pentahotel Brussels Airport.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Pentahotel Brussels Airport, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Arnaud Dehaye
Director of Sales & Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2018

De hotelkamer is netjes en modern ingericht worden goed schoongemaakt en de bedden slapen voortreffelijk.Grootste probleem is de luidruchtigheid van de kamer.Je hoort allerlei geluiden van de kamers rondom zoals doortrekken toilet douchen en tv etc etc Dus de prijs voor deze kamer vindt ik te duur vergeleken bij andere hotels in de omgeving.Tevens is er veel lawaai van de opstijgende en dalende vliegtuigen.Daarin tegen is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam dus deze mensen verdienen een 10.

  • Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank ruuddevos
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ArnaudD1983, Responsable commercial van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Geachte ruuddevos

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Pentahotel Brussels Airport.
Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden.

Bij Pentahotel Brussels Airport, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. U kunt erop vertrouwen dat wij de juiste maatregelen zullen treffen om het probleem te verhelpen en te voorkomen dat het zich nogmaals voor zal doen.

Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn.

Hoogachtend,

Arnaud Dehaye
Director of Sales & Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

De check-in verliep soepel, het uit checken door te weinig personeel duurde te lang. Kamer is klein maar fris, schoon en modern. De regendouche werkte niet de normale gelukkig wel.
Het is er best gehorig dat vond ik het grootste nadeel.
Ontbijt is prima, heerlijke versje eitjes, fruit, niet overdadig maar voldoende keuze.
Er is gratis film aanbod op de kamer (niet het aller nieuwste).
Voor een overnachting prima (en dat is wellicht ook hun business model).
Niet goedkoop zelfs met onze ‘bedrijfskorting’

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Bedank TravellerV72
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

Overnachting alvorens met het vliegtuig te vertrekken in alle vroegte. Ideaal gelegen vlakbij Brussels AirPort.
Kamers ok evenals service. Prijs zeer gunstig. Parking van het hotel te betalen (16€ voor de nacht)

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Bedank bdebruyn
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kristof L, General Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Beste Bdebruyn,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hopelijk tot snel.

Vriendelijke groeten,

Kristof

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 december 2017

Comfortabele bedden, leuk design, onthaal , biljart, cafe/resto, kamer
Minpunten WiFi + smart tv systeem kan beter, parking 20€, mogelijkheid om buiten te parkeren , op industrie zone beetje overdreven !!

  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 794esterp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken