Beoordeeld op 24 maart 2018 via mobiele applicatie

Overnachting alvorens met het vliegtuig te vertrekken in alle vroegte. Ideaal gelegen vlakbij Brussels AirPort.
Kamers ok evenals service. Prijs zeer gunstig. Parking van het hotel te betalen (16€ voor de nacht)

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Kristof L, General Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Beste Bdebruyn,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Hopelijk tot snel.

Vriendelijke groeten,

Kristof

Beoordeeld op 31 december 2017

Comfortabele bedden, leuk design, onthaal , biljart, cafe/resto, kamer
Minpunten WiFi + smart tv systeem kan beter, parking 20€, mogelijkheid om buiten te parkeren , op industrie zone beetje overdreven !!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 december 2017

Wij verbleven hier 1 nacht omdat we vroeg in de ochtend het vliegtuig moesten nemen. Hierdoor hadden wij geen ontbijt en kunnen wij hierover ook niets zeggen.
De shuttledienst was heel stipt, zowel in de heen- als terugreis. Fijn dat de auto er mocht blijven staan, dit zat in de prijs.
De kamers waren wel klein, maar voor 1 nacht maaktde dat voor ons niet uit.
Goed bed. Kleine badkamer maar met goede douche. Alles was heel proper.
Het lijkt ons wel een hotel waar eerder de jongere mensen zich thuis voelen.
Wij waren tevreden over dit hotel.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed geholpen aan de balie. Bij het binnen stappen van de kamer viel mij gelijk op dat het nogal klein is. Maar er staat een bed die heerlijk slaapt, er is een regendouche en een mooi interieur. De badkamer was bij onze kamer afgesloten met een houten schuifdeur die niet op slot kon. Er was een flatscreen tv aanwezig en je kon gratis films kijken en gratis Wi-Fi gebruiken. Daarnaast was het prima schoon.

Ik ben 's nachts eenmalig wakker geworden door een overkomende vliegtuig (logisch in de buurt van het vliegveld), maar het is dus goed geluidsdicht, aangezien ze eigenlijk constant overvliegen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 mei 2017

De kamers zijn schoon, goed gerenoveerd en bevatten alles wat je nodig hebt. Ze zijn wat aan de kleine kant, maar voor een nacht heb je ook niet meer nodig.
Het eten in het hotel is prima en betaalbaar. goede value for money.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
pentahotel B, Operations Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2017

Beste Rikkertpeters,

Hartelijk dank voor uw commentaren over ons hotel!
Het is met plezier te vernemen dat alles naar wens was verlopen
en dat u genoten hebt van uw verblijf. Wij hopen u weldra weer te mogen verwelkomen in pentahotel Brussels Airport!

Met vriendelijke groeten,

K. Law