Beoordeeld op 11 mei 2017

De kamers zijn schoon, goed gerenoveerd en bevatten alles wat je nodig hebt. Ze zijn wat aan de kleine kant, maar voor een nacht heb je ook niet meer nodig.
Het eten in het hotel is prima en betaalbaar. goede value for money.

• Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
pentahotel B, Operations Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Beste Rikkertpeters,

Hartelijk dank voor uw commentaren over ons hotel!
Het is met plezier te vernemen dat alles naar wens was verlopen
en dat u genoten hebt van uw verblijf. Wij hopen u weldra weer te mogen verwelkomen in pentahotel Brussels Airport!

Beoordeeld op 3 april 2017

Heel tof hotel nabij luchthaven zaventem, mooi interieur en kamers. Ideaal voor een overnachting de avond voor een vroege vlucht, gratis shuttle bus naar vliegveld. Prijs/kwaliteit echt in orde. Als je wil kan je 's avonds eens naar Brussel centrum met de trein , station Diegem op 10' wandelen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
pentahotel B, Operations Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Beste jlyas,

Hartelijk dank voor uw fijne commentaren over ons hotel. Het is met plezier te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat alles naar wens was verlopen.
Wij hopen u weldra weer te mogen verwelkomen in pentahotel Brussels Airport!

Beoordeeld op 17 maart 2017 via mobiele applicatie

Goede bedden, restaurant en ontbijtbuffet voor elkaar. Uitgebreide set toilet artikelen en gratis water. Groot TV scherm en verduistering gordijnen. Minpunten: gehorigheid van de kamers onderling en ontbreken koffer standaard.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
pentahotel B, Operations Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Beste Henk-Jan,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen . Het spijt ons dat u lawaaihinder heeft ondervonden van naburige kamers. Helaas is dit moeilijk te controleren door ons. Maar wij zijn erg blij dat de service op zich door u gewaardeerd werd. Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst weer verwelkomen in pentahotel Brussels Airport.

Beoordeeld op 19 februari 2017 via mobiele applicatie

We kenden het concept van het Leuvense zusterhotel, dat ons heel goed bevallen was. Dit hotel in Diegem was echter een tegenvaller. Vanuit de trein gebeld naar het hotel waar men ons verzekerde (in het Engels, Nederlandsonkundig) dat de door ons gevraagde taxi echt niet nodig was wegens de korte afstand van het station. Dit bleek toch wat onderschat, een klein kwartiertje met zware valiezen, zelfs een stuk bergop.. Aan de receptie bleek toch één dame het Nederlands machtig, maar we zijn al vriendelijker ontvangen..
De kamer was echt heel klein, geen plaats voor de valies, je kon elkaar niet passeren, schuifdeur aan de badkamer wegens plaatsgebrek. Geen minibar, geen koffiefaciliteiten, wel gratis flesje water.
Het restaurant en de bar waren goed, maar niet goedkoop.
Pluspunt was de prijs van de kamer en gratis luchthavenshuttle ( eerste om 5u10 stipt, rijdt voor drie hotels)
Maar door de geringe bewegingsruimte op de kamer voor ons waarschijnlijk geen tweede keer meer..

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Kristof L, General Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

Beste Frenne,
Eerst en vooral hartelijk dank om voor pentahotels te kiezen bij je verblijf in Diegem.
Jammer om te lezen dat het verblijf niet zo aangenaam was dan je ervaring in Leuven.
In tegenstelling met onze andere 3 pentahotels, is dit hotel geen 4-sterren hotel, maar een 3-sterren hotel. Ondanks het feit dat het hotel de services heeft van een 4-sterrenhotel (met volledig restaurant, room service, deco,...) werd hier, gezien de grootte van de kamers, eerlijkheidshalve geopteerd voor een drie-sterren status. Dit is ook de reden waarom er geen koelkast in de kamer staat en we gastenkluizen ter beschikking hebben aan de receptie, maar niet in de kamers. Wat betreft de restauratieprijzen wil ik u graag melden dat deze in al onze pentahotels dezelfde zijn aangezien we met de zelfde producten werken en ook het zelfde assortiment aanbieden.
Uw feedback m.b.t. de afstand tussen het treinstation en het hotel, geef ik door aan ons personeel. Liever dan een persoonlijke inschatting te maken, verkies ik dat ze het aantal kilometers doorgeven aan onze gasten. Op deze manier vermijden ze ongemakken zoals u heeft ondervonden. Hopelijk heeft deze ervaring uw vertrouwen in pentahotels niet geschonden en mogen we u in de toekomst nog verwelkomen.
Vriendelijke groeten,
Kristof Lemmens / General Manager

Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Ik had een vlucht vanaf Zaventem om 6 uur 's morgens, wat de enige reden was om in dit hotel te slapen.
De kamer was prima in orde. Met WiFi en tv met films.
Ik ben goed geholpen met de taxi voor de ochtend naar het vliegveld en op advies van de receptionist/barman later naar het vliegveld gegaan dan ik in eerste instantie van plan was en dat was een super advies!
Enkele minpuntjes: bij het inchecken werd me gevraagd nog 6% City tax te betalen, maar ik had het totale bedrag al betaald. Gelukkig had ik het betalingsbewijs bij me. Het is me niet duidelijk of men het echt niet wist dat ik al betaald had, of gewoon probeerde nog een extra centje bij te verdienen.
Het had direct via hun eigen website geboekt en ik neem aan dat het dan altijd inclusief tax is.
Ik heb in het restaurant gegeten en dat was op zich prima, hoewel de keuze voor een vegetarische maaltijd heel miniem was. Een gerecht om precies te zijn....
De kamer is een beetje gehorig. Je kunt de gesprekken van de mensen die op de gang lopen volgen.
Maar ik had een prima verblijf en heb goed geslapen tot half 4 's morgens.

Verbleef: december 2016, reisde alleen
pentahotel B, Guest Service Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

Beste Malkia,

Hartelijk dank voor uw commentaren over ons hotel. Het spijt ons dat u hinder heeft ondervonden van het lawaai op de gang. Helaas is dit moeilijk te controleren door ons.
Wij zullen tevens onze receptie erop wijzen het betaalde bedrag te controleren om dubbele betalingen te vermijden.
Wij zijn echter erg blij dat de service op zich door u gewaardeerd werd.
Wij hopen u weldra weer te mogen verwelkomen in ons hotel!