Beoordeeld op 3 april 2017

Heel tof hotel nabij luchthaven zaventem, mooi interieur en kamers. Ideaal voor een overnachting de avond voor een vroege vlucht, gratis shuttle bus naar vliegveld. Prijs/kwaliteit echt in orde. Als je wil kan je 's avonds eens naar Brussel centrum met de trein , station Diegem op 10' wandelen.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
pentahotel B, Operations Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Beste jlyas,

Hartelijk dank voor uw fijne commentaren over ons hotel. Het is met plezier te vernemen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat alles naar wens was verlopen.
Wij hopen u weldra weer te mogen verwelkomen in pentahotel Brussels Airport!

Operations Manager

Beoordeeld op 17 maart 2017 via mobiele applicatie

Goede bedden, restaurant en ontbijtbuffet voor elkaar. Uitgebreide set toilet artikelen en gratis water. Groot TV scherm en verduistering gordijnen. Minpunten: gehorigheid van de kamers onderling en ontbreken koffer standaard.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
pentahotel B, Operations Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Beste Henk-Jan,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen . Het spijt ons dat u lawaaihinder heeft ondervonden van naburige kamers. Helaas is dit moeilijk te controleren door ons. Maar wij zijn erg blij dat de service op zich door u gewaardeerd werd. Hopelijk mogen wij u in de nabije toekomst weer verwelkomen in pentahotel Brussels Airport.

Operations Manager

Beoordeeld op 19 februari 2017 via mobiele applicatie

We kenden het concept van het Leuvense zusterhotel, dat ons heel goed bevallen was. Dit hotel in Diegem was echter een tegenvaller. Vanuit de trein gebeld naar het hotel waar men ons verzekerde (in het Engels, Nederlandsonkundig) dat de door ons gevraagde taxi echt niet nodig was wegens de korte afstand van het station. Dit bleek toch wat onderschat, een klein kwartiertje met zware valiezen, zelfs een stuk bergop.. Aan de receptie bleek toch één dame het Nederlands machtig, maar we zijn al vriendelijker ontvangen..
De kamer was echt heel klein, geen plaats voor de valies, je kon elkaar niet passeren, schuifdeur aan de badkamer wegens plaatsgebrek. Geen minibar, geen koffiefaciliteiten, wel gratis flesje water.
Het restaurant en de bar waren goed, maar niet goedkoop.
Pluspunt was de prijs van de kamer en gratis luchthavenshuttle ( eerste om 5u10 stipt, rijdt voor drie hotels)
Maar door de geringe bewegingsruimte op de kamer voor ons waarschijnlijk geen tweede keer meer..

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Kristof L, General Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

Beste Frenne,
Eerst en vooral hartelijk dank om voor pentahotels te kiezen bij je verblijf in Diegem.
Jammer om te lezen dat het verblijf niet zo aangenaam was dan je ervaring in Leuven.
In tegenstelling met onze andere 3 pentahotels, is dit hotel geen 4-sterren hotel, maar een 3-sterren hotel. Ondanks het feit dat het hotel de services heeft van een 4-sterrenhotel (met volledig restaurant, room service, deco,...) werd hier, gezien de grootte van de kamers, eerlijkheidshalve geopteerd voor een drie-sterren status. Dit is ook de reden waarom er geen koelkast in de kamer staat en we gastenkluizen ter beschikking hebben aan de receptie, maar niet in de kamers. Wat betreft de restauratieprijzen wil ik u graag melden dat deze in al onze pentahotels dezelfde zijn aangezien we met de zelfde producten werken en ook het zelfde assortiment aanbieden.
Uw feedback m.b.t. de afstand tussen het treinstation en het hotel, geef ik door aan ons personeel. Liever dan een persoonlijke inschatting te maken, verkies ik dat ze het aantal kilometers doorgeven aan onze gasten. Op deze manier vermijden ze ongemakken zoals u heeft ondervonden. Hopelijk heeft deze ervaring uw vertrouwen in pentahotels niet geschonden en mogen we u in de toekomst nog verwelkomen.
Vriendelijke groeten,
Kristof Lemmens / General Manager

Beoordeeld op 18 februari 2017 via mobiele applicatie

Ik had een vlucht vanaf Zaventem om 6 uur 's morgens, wat de enige reden was om in dit hotel te slapen.
De kamer was prima in orde. Met WiFi en tv met films.
Ik ben goed geholpen met de taxi voor de ochtend naar het vliegveld en op advies van de receptionist/barman later naar het vliegveld gegaan dan ik in eerste instantie van plan was en dat was een super advies!
Enkele minpuntjes: bij het inchecken werd me gevraagd nog 6% City tax te betalen, maar ik had het totale bedrag al betaald. Gelukkig had ik het betalingsbewijs bij me. Het is me niet duidelijk of men het echt niet wist dat ik al betaald had, of gewoon probeerde nog een extra centje bij te verdienen.
Het had direct via hun eigen website geboekt en ik neem aan dat het dan altijd inclusief tax is.
Ik heb in het restaurant gegeten en dat was op zich prima, hoewel de keuze voor een vegetarische maaltijd heel miniem was. Een gerecht om precies te zijn....
De kamer is een beetje gehorig. Je kunt de gesprekken van de mensen die op de gang lopen volgen.
Maar ik had een prima verblijf en heb goed geslapen tot half 4 's morgens.

Verbleef: december 2016, reisde alleen
pentahotel B, Guest Service Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

Beste Malkia,

Hartelijk dank voor uw commentaren over ons hotel. Het spijt ons dat u hinder heeft ondervonden van het lawaai op de gang. Helaas is dit moeilijk te controleren door ons.
Wij zullen tevens onze receptie erop wijzen het betaalde bedrag te controleren om dubbele betalingen te vermijden.
Wij zijn echter erg blij dat de service op zich door u gewaardeerd werd.
Wij hopen u weldra weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 8 januari 2017

NOoit van mijn leven weer naar dit hotel! Het begon al bij de reservering, 2 keer mail gestuurd over shuttle service, zonder antwoord. Aangekomen op Zaventem gebeld met hotel, weet niet hoe lang in de wacht gestaan, uiteindelijk verbinding verbroken. Na 5 minuten weer gebeld en ditmaal op knopje gedrukt " reservering voor meer dan 10 kamers" ik dacht wie weet nemen ze dan sneller op ( weet hoe het werkt heb zelf hogere hotelschool gedaan) natuurlijk kan het toeval zijn, maar er werd direct opgenomen. ER werd me verteld dat de shuttle service vertrok over 10 minuten van Zaventem. Net gehaald. Was nog zo aardig om mevrouw in de shuttle bus die nog geen hotel had ,aan te geven dat penta op tripadvisor goede keus leuk. AFijn, mevrouw ook mee. Daar aangekomen leek het een bar, maar goed, bar was ook receptie.. Mevrouw die ik penta had aangeraden moest alleen meer dan het dubbele !! Betalen dan wij!! Terwijl hotel lang niet vol was.
Vervolgens werd mij verzocht de kamer direct af te rekenen. IK ben anders gewend bij uitchecken, maar prima. Om voor mij tot op dag van vandaag onbekende reden werkte pasje niet bij hun. Ik gaf aan cash te hebben , ik miste nog 14.50. EN vroeg of ik dat morgenvroeg kon pinnen uit geldautomaat of dat ik het kon overmaken via telebankieren direct ter plekke. Het antwoord was nee, ik moest maar nu gaan pinnen in het dorpje verderop 15 minuten lopen, in het donker om 23.15 uur, vrouw alleen, kind van 8 zou ik daar maar achter laten ( ik wilde niet met klein kind in donker over straat)
Uitleg van waar pinautomaat was... ik onderweg... niet te vinden , ondertussen verdwaald, politie aangehouden onderweg. UIteindelijk pinautomaat gevonden en terug naar hotel met cash geld. Ik betaalde waarbij ik nogmaals Mn beklag deed. Aangekomen op de piepkleine kamer, sloeg ik het dekbed open om in bed te stappen, brrr... op 1 bed allemaal korte haren.. receptie gebeld, maar er werd niet opgenomen. Ben maar gaan slapen. Heel erg vroeg wakker door de overvliegende vliegtuigen. En geluiden op de gang. Vreselijk gehorig dus. Muren van de Badkamer waren ook niet schoon. KOrtom, nooit weer!

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Kristof L, General Manager van pentahotel Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2017

Beste Gaby,
Eerst en vooral wil ik u danken voor uw feedback over uw verblijf in ons hotel. Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden was. Een dergelijke quotering is bij ons hotel niet gewoon en we doen er alles aan om dit te vermijden.
Een aantal van de door u aangehaalde punten mogen in een hotel van onze standaard niet gebeuren. Ik verzeker u dat we dit intern zullen opvolgen teneinde dit in de toekomst niet meer te laten voorvallen.
Wel zijn er een aantal punten die ik graag nader had toegelicht. Zoals alle hotels en luchtvaartmaatschappijen beïnvloedt het moment van reservering, het reserveringskanaal, de bezettingsgraad op moment van reservering en de verwachte bezettingsgraad in hoge mate de aangeboden prijs. Het is dus inderdaad mogelijk dat een gast een andere prijs krijgt aangeboden indien hij op een ander moment reserveert.
Zoals in de meeste hotels wordt er bij het inchecken een kredietkaart gevraagd om betaling bij uitchecken te garanderen. Aangezien dit bij u niet mogelijk was, heeft onze medewerker de procedure gevolgd en inderdaad een volledige betaling gevraagd.
Het spijt mij te moeten lezen dat u dat als oud student van een hogere hotelschool niet begrijpt en dat het feit dat ons personeel zich belangenloos over uw kind heeft ontfermd, met gratis drankje, door u niet werd vermeld.
Vriendelijke groeten

Kristof Lemmens