10 juli 2018 beoordeeld

Kamer is ok.
Restaurant is niet volgens verwachtingen.
Parking van het hotel is betalend, voor een dag betaal je ongeveer € 17,00. Dus vermijd de auto als je voor dit hotel zou kiezen want er zijn in de omgeving geen alternatieven om je auto goedkoper te parkeren.

• Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2018

Hallo roelr948,

Dank voor je reservatie bij ons en je feedback!
Je bemerking over het restaurant zal zeker besproken worden voor verbetering met de Restaurant Manager.
Op onze website en op de reserveringsbevestiging staat echter duidelijk vermeld dat de parking betalend is. Wist je echter dat parking inbegrepen is bij onze superior kamer? Daarnaast beschik je dan ook over een Nespresso koffiemachine in de kamer, gratis minibar en pantoffels & badjassen voor dat extra ontspannend moment. Wellicht een tip voor je volgende reservatie?

We hopen je in ieder geval spoedig weer te mogen begroeten!

SKOJ groeten van ons allemaal,

16 april 2018 beoordeeld

Ik overnacht hier af en toe voor ik terugvlieg naar huis(in het buitenland). Het is een aangenaam en verzorgd hotel. De kamers zijn goed en relatief ruim. De badkamer is verzorgd.
Het incheck is via een automaat. Het verwondert mij wel waarom deze aanmelding zo lang duurt.
Eten(avondeten) in het restaurant bij het hotel was bijna altijd heel lekker(probeer de vissoep-afhankelijk van de kok van goed tot heerlijk).
Een nadeel is het dure parkeren. 17-18 EUR voor een nacht van vrijdag op zaterdag in een open parking is duur. Voor wie met een huurwagen is: er is een tankstation in de buurt en het is heel dicht naar de luchthaven.

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Hallo decormch,

Fijn om te lezen dat je altijd weer graag terug bij ons verblijft! Een beter compliment kunnen we niet hebben! Een tip voor je volgend bezoek; boek onze superior kamer en je kan genieten van gratis parking tijdens je verblijf alsook een Nespresso machine in je kamer, gratis minibar en pantoffels & badjas voor dat extra relaxerende moment in ons wellness centre.

We zien je heel graag snel weer terug!

SKOJ groeten namens het hele team,

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag ben ik met mijn dochter gaan zwemmen in het Holiday Inn Hotel.
De service van de frontdesk was heel hartelijk.
De lunch en het advies dat je erbij krijgt is gewoon super !
Bediening komt regelmatig vragen of alles nr wens is.
Mijn dochter van 7 jaar is heel goed verwend.
Heel kindvriendelijk hotel !
Aanrader zowel voor business als leisure!

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2018

Hallo Julie O,

Dank voor het delen van je fijne ervaring te Holiday Inn Brussels Airport!
Boek ons zeker ook een keer voor een ontspannend weekend ;-)!

SKOJ groeten van ons allemaal en een fantastisch 2018 gewenst!

26 november 2017 beoordeeld

efficient, snel, goede service! alles aanwezig wat men als zakenreiziger echt nodig heeft, echte aanrader, shuttle airport stipt en heel regelmatig , zeer grote parking, bieden prijzen park&fly: ook uiterst nuttig!

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Hallo Feierabend J,

Dank voor je fijne woorden en mooi om te horen dat je genoten hebt van je verblijf!
Graag tot snel weerziens!

SKOJ groeten namens het voltallige team,

4 juli 2017 beoordeeld

Wij waren hier 's nachts om 2 uur aangekomen na een festival bezoek in Werchter. Hotel is makkelijk te bereiken, kunt parkeren voor het hotel
We konden 's nachts ook prima in checken. Kamer was zeer ruim met goede faciliteiten met bad/douche die schoon was en zelfs met shampoo van goede merken aanwezig. Ontbijt was 's ochtends zeer ruim en gevarieerd. Wij zijn erg tevreden!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Hallo Helga1987,

Super om te lezen dat je zo een fijn verblijf hebt gehad!
We zien je dan ook heel graag spoedig weer bij ons terug!

SKOJ groeten van ons allemaal,