Beoordeeld op 16 april 2018

Ik overnacht hier af en toe voor ik terugvlieg naar huis(in het buitenland). Het is een aangenaam en verzorgd hotel. De kamers zijn goed en relatief ruim. De badkamer is verzorgd.
Het incheck is via een automaat. Het verwondert mij wel waarom deze aanmelding zo lang duurt.
Eten(avondeten) in het restaurant bij het hotel was bijna altijd heel lekker(probeer de vissoep-afhankelijk van de kok van goed tot heerlijk).
Een nadeel is het dure parkeren. 17-18 EUR voor een nacht van vrijdag op zaterdag in een open parking is duur. Voor wie met een huurwagen is: er is een tankstation in de buurt en het is heel dicht naar de luchthaven.

Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Hallo decormch,

Fijn om te lezen dat je altijd weer graag terug bij ons verblijft! Een beter compliment kunnen we niet hebben! Een tip voor je volgend bezoek; boek onze superior kamer en je kan genieten van gratis parking tijdens je verblijf alsook een Nespresso machine in je kamer, gratis minibar en pantoffels & badjas voor dat extra relaxerende moment in ons wellness centre.

We zien je heel graag snel weer terug!

SKOJ groeten namens het hele team,

Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Vandaag ben ik met mijn dochter gaan zwemmen in het Holiday Inn Hotel.
De service van de frontdesk was heel hartelijk.
De lunch en het advies dat je erbij krijgt is gewoon super !
Bediening komt regelmatig vragen of alles nr wens is.
Mijn dochter van 7 jaar is heel goed verwend.
Heel kindvriendelijk hotel !
Aanrader zowel voor business als leisure!

Datum van verblijf: januari 2018
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2018

Hallo Julie O,

Dank voor het delen van je fijne ervaring te Holiday Inn Brussels Airport!
Boek ons zeker ook een keer voor een ontspannend weekend ;-)!

SKOJ groeten van ons allemaal en een fantastisch 2018 gewenst!

Beoordeeld op 26 november 2017

efficient, snel, goede service! alles aanwezig wat men als zakenreiziger echt nodig heeft, echte aanrader, shuttle airport stipt en heel regelmatig , zeer grote parking, bieden prijzen park&fly: ook uiterst nuttig!

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2017

Hallo Feierabend J,

Dank voor je fijne woorden en mooi om te horen dat je genoten hebt van je verblijf!
Graag tot snel weerziens!

SKOJ groeten namens het voltallige team,

Beoordeeld op 4 juli 2017

Wij waren hier 's nachts om 2 uur aangekomen na een festival bezoek in Werchter. Hotel is makkelijk te bereiken, kunt parkeren voor het hotel
We konden 's nachts ook prima in checken. Kamer was zeer ruim met goede faciliteiten met bad/douche die schoon was en zelfs met shampoo van goede merken aanwezig. Ontbijt was 's ochtends zeer ruim en gevarieerd. Wij zijn erg tevreden!

Datum van verblijf: juli 2017
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017

Hallo Helga1987,

Super om te lezen dat je zo een fijn verblijf hebt gehad!
We zien je dan ook heel graag spoedig weer bij ons terug!

SKOJ groeten van ons allemaal,

Beoordeeld op 2 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een goede basis als u op vakantie gaat voor een paar dagen . U kan dit boeken in combinatie met de vrije parking voor 70 euro zonder ontbijt . De kamers zijn wat veroudert , maar alles is aanwezig . De gang ligt er wat vervuild bij en de indruk daarvan is niet positief . Ook veel komende en gaande klanten wat niet bevorderlijk is voor een goede slaap.
Er wordt ook een deposito gevraagd van 50 euro . Die achteraf wel netjes terug betaald wordt. Het ontbijt is goed .

Datum van verblijf: juni 2017
Dion M, General Manager van Holiday Inn Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2017

Hallo Janocum,

Dank voor de genomen moeite voor het schrijven van deze review!
Ik ben blij je te informeren dat onze gangen inclusief tapijt volledig gerenoveerd zullen zijn tegen einde augustus van dit jaar.
Je mag dus zeker verbetering zien bij je volgende bezoek!

SKOJ groeten en fijn weekeinde!