PricelineUS$ 98
TravelocityUS$ 97
Radissonhotels.comUS$ 98
Beoordeeld op 12 september 2022

Prima hotel. Vriendelijk incheckproces. Uitgebreid ontbijt vanaf 6 uur. Comfortabele kamer, bed en badkamer. Shuttle naar het vliegveld vertrekt elke 20 min. Helaas geen shuttle vanaf het vliegveld in de avonduren.

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 augustus 2022

Goed hotel met prima ontbijt en goede voorzieningen. De hotelkamer is voorzien van een aico die wel wat lastig was in te stellen, maar na wat drukken op verschillende toetsen was het voor elkaar. Badkamer is netjes en functioneel, net als de kamer. Ik had eerst nog wat geluidoverlast van de vliegtuigen, maar ik had niet gezien dat er nog een raam openstond. Met de ramen dicht is de geluidisolatie prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Het doet ons ontzettend veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons dankzij het comfort en de scherpe prijs-kwaliteitverhouding.
Hartelijk dank ook voor uw compliment aan ons team.

Al onze kamers beschikken over airconditioning.
U kan de receptie altijd aanspreken indien u hiermee een probleem ondervindt.

Rosemary King, Operations Manager ico Front Office

Beoordeeld op 15 augustus 2022

Schoon, ruim hotel op een rustige locatie. Vriendelijk personeel. Veilige overdekte parkeermogelijkheid. Alleen weinig faciliteiten in de directe omgeving van het hotel. Heerlijk ontbijt met ruime keuze.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 21 juli 2022

Wij hadden hier een nacht geboekt voorafgaand aan een zeer vroege vlucht. Ik zou er ook niet langer verblijven voor een andere reden. De prijzen aan de bar zijn wel zeer hoog.
Kamers zouden properder mogen zijn. Wel handig is de parkeerruimte onder het hotel waar de auto aan democratische prijzen mag staan.

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2022

Beste Dirk,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf bij ons en dat u onze parking als een pluspunt heeft ervaren. Jammer dat u ook een minpuntje heeft over de prijs-kwaliteitverhouding van de bar en de netheid van de kamer, onze excuses daarvoor. We zullen het personeel hierop aanspreken zodat dit in de toekomst beter wordt opgevolgd. Hopelijk was verder alles naar wens.

Met vriendelijke groeten,

Rosemary King, Operations Manager ico Front Office

Beoordeeld op 19 april 2022

Het ligt heel dicht bij de luchthaven dus is het, het ideale hotel om te logeren voor een vroege vlucht.
Met eigen (betalende) veilige privé parking .
Met ook een goed restaurant waar het lekker is om te eten.
De kamer mooi, proper & gezellig.

Datum van verblijf: april 2022