Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 101
Radissonhotels.comUS$ 101
PricelineUS$ 101
Hotels.comUS$ 101
TravelocityUS$ 101
ZenHotels.comUS$ 108
Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Nu 2 keer in dit hotel gezeten met verschillende ervaringen. Inchecken op de eetste verdieping en gaat niet snel als het druk is. Kamer is goed als je een king size bed hebt. Ontbijt valt tegen. 2de keer op lagere verdieping en gestoord snachts door geluid van een machine?

Prijs/prestatie is redelijk echter boek volgende keer weer bij Van der Valk hotel.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2020

Beste gast,
Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

Fijn dat u voor de tweede keer gekozen heeft voor ons hotel. Wat jammer dat het niet helemaal voldeed aan uw verwachtingen. Wanneer u boekt via een externe boekingssite, komt het bij ons binnen als een standaard tweepersoonskamer. Als het kan voorzien we een king-size bed. Uw klacht over het geluid van een machine nemen we mee. We hopen u toch nog terug te zullen zien om u een betere ervaring aan te kunnen bieden.

Hartelijke groeten,

Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office

Beoordeeld op 14 januari 2020

Goed hotel, fijne kamer en hele lekkere bedden. Zeker voor herhaling vatbaar. Parkeren in de Parkeergarage voor een week tegen een hele schappelijke prijs. En heel dichtbij de luchthaven inc pendeldisnst. En nu typ ik gewoon wat om over de 200 geëiste woorden te komen.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 januari 2020

Fijne hotel voor een goede prijs.
Ziet er nieuw uit en de kamers zijn van alle gemakken voor zien.
Bij aan komst staan er 2 flesjes water klaar.
Ook zijn de kamers voor zien van sateliet tv.
Geruisloze kamers en makkelijk bereikbaar.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 november 2019

Zeer goed hotel, dicht bij de luchthaven en Zaventem businessparken. Moderne inrichting en vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamers en lekker uitgebreid ontbijt. Een snelle hap om 22 u ‘s avonds was ook geen probleem. Alleen wat meer verlichting in de badkamer zou gemakkelijker zijn.

Datum van verblijf: november 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Handig dicht bij de luchthaven met overdekte parkingmogelijkheid en shuttle-dienst.
Kamers zijn modern en net. Degelijke WiFi ook op de kamer . Ontbijtbuffet prima.
Parking wat moeilijk te vinden in het donker.

Datum van verblijf: november 2019