Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 100
Expedia.comUS$ 100
Orbitz.com
Travelocity
ZenHotels.comUS$ 107
Beoordeeld op 14 januari 2020

Goed hotel, fijne kamer en hele lekkere bedden. Zeker voor herhaling vatbaar. Parkeren in de Parkeergarage voor een week tegen een hele schappelijke prijs. En heel dichtbij de luchthaven inc pendeldisnst. En nu typ ik gewoon wat om over de 200 geëiste woorden te komen.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 januari 2020

Fijne hotel voor een goede prijs.
Ziet er nieuw uit en de kamers zijn van alle gemakken voor zien.
Bij aan komst staan er 2 flesjes water klaar.
Ook zijn de kamers voor zien van sateliet tv.
Geruisloze kamers en makkelijk bereikbaar.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 november 2019

Zeer goed hotel, dicht bij de luchthaven en Zaventem businessparken. Moderne inrichting en vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamers en lekker uitgebreid ontbijt. Een snelle hap om 22 u ‘s avonds was ook geen probleem. Alleen wat meer verlichting in de badkamer zou gemakkelijker zijn.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Handig dicht bij de luchthaven met overdekte parkingmogelijkheid en shuttle-dienst.
Kamers zijn modern en net. Degelijke WiFi ook op de kamer . Ontbijtbuffet prima.
Parking wat moeilijk te vinden in het donker.

Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Snelle en vlotte check in, vriendelijke dames aan de balie. Moderne en comfortabele kamer. Kalm en rustig. Reeds 2de verblijf en de standaard blijft hoog. Ruime kamer met aangename douche. De speciale verlichting geeft een aangename sfeer. Een welgemeende proficiat aan de front desk voor hun sympathieke opvang.

Reistype: Reisde alleen