Expedia.comUS$ 101
Radissonhotels.comUS$ 101
ZenHotels.comUS$ 108
Beoordeeld op 1 januari 2020

Fijne hotel voor een goede prijs.
Ziet er nieuw uit en de kamers zijn van alle gemakken voor zien.
Bij aan komst staan er 2 flesjes water klaar.
Ook zijn de kamers voor zien van sateliet tv.
Geruisloze kamers en makkelijk bereikbaar.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 november 2019

Zeer goed hotel, dicht bij de luchthaven en Zaventem businessparken. Moderne inrichting en vriendelijke ontvangst. Mooie ruime kamers en lekker uitgebreid ontbijt. Een snelle hap om 22 u ‘s avonds was ook geen probleem. Alleen wat meer verlichting in de badkamer zou gemakkelijker zijn.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Handig dicht bij de luchthaven met overdekte parkingmogelijkheid en shuttle-dienst.
Kamers zijn modern en net. Degelijke WiFi ook op de kamer . Ontbijtbuffet prima.
Parking wat moeilijk te vinden in het donker.

Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Snelle en vlotte check in, vriendelijke dames aan de balie. Moderne en comfortabele kamer. Kalm en rustig. Reeds 2de verblijf en de standaard blijft hoog. Ruime kamer met aangename douche. De speciale verlichting geeft een aangename sfeer. Een welgemeende proficiat aan de front desk voor hun sympathieke opvang.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 oktober 2019

prijs wat aan de hoge kant badkamer was niet heel schoon
zou zeker het buffet niet aanbevelen zeer matig was weinig keus voor 35 euro pp verwacht je wel iets meer dan wat friet en salade en een hamburger

Datum van verblijf: oktober 2019