Trip.com
Hotels.comUS$ 99
PricelineUS$ 99
ZenHotels.comUS$ 106
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Handig dicht bij de luchthaven met overdekte parkingmogelijkheid en shuttle-dienst.
Kamers zijn modern en net. Degelijke WiFi ook op de kamer . Ontbijtbuffet prima.
Parking wat moeilijk te vinden in het donker.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Snelle en vlotte check in, vriendelijke dames aan de balie. Moderne en comfortabele kamer. Kalm en rustig. Reeds 2de verblijf en de standaard blijft hoog. Ruime kamer met aangename douche. De speciale verlichting geeft een aangename sfeer. Een welgemeende proficiat aan de front desk voor hun sympathieke opvang.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 oktober 2019

prijs wat aan de hoge kant badkamer was niet heel schoon
zou zeker het buffet niet aanbevelen zeer matig was weinig keus voor 35 euro pp verwacht je wel iets meer dan wat friet en salade en een hamburger

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019

Het verblijf in dit hotel voor één nacht als alternatief voor 's ochtends heel vroeg een taxi te moeten nemen naar het vliegveld, is goed bevallen. Het was iets goedkoper om met de trein naar het hotel te gaan, daar te eten en te slapen en de volgende dag naar het vliegveld te gaan. De taxi van het vliegveld naar het hotel is gratis.

Natuurlijk zou het nog goedkoper zijn om op de dag zelf met de trein naar het vliegveld te gaan, maar dan loop je het risico dat je de vlucht mist door vertragingen. Toen ik naar het hotel ging met de trein was er precies zo'n probleem. De trein naar het vliegveld werd omgeleid naar Leuven en best wel wat mensen die hun vlucht moesten halen zaten in de stress.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een fijn verblijf had bij ons en dat u op tijd was voor de vlucht. We hopen dat we u een volgende keer dan ook nogmaals mogen verwelkomen!

Warme groeten,

Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office

Beoordeeld op 10 oktober 2019

Perfect hotel om te vertrekken vanuit Brussel AirPort. Heerlijke moderne kamer. Mooi comfortabel groot bed en fijne badkamer. Auto geparkeerd onder het hotel voor een voordelig pakketprijs. Zeker de moeite waard om hier te verblijven.

Datum van verblijf: september 2019