Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 99
Expedia.comUS$ 99
Priceline
TravelocityUS$ 99
ZenHotels.comUS$ 106
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

Snelle en vlotte check in, vriendelijke dames aan de balie. Moderne en comfortabele kamer. Kalm en rustig. Reeds 2de verblijf en de standaard blijft hoog. Ruime kamer met aangename douche. De speciale verlichting geeft een aangename sfeer. Een welgemeende proficiat aan de front desk voor hun sympathieke opvang.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 oktober 2019

prijs wat aan de hoge kant badkamer was niet heel schoon
zou zeker het buffet niet aanbevelen zeer matig was weinig keus voor 35 euro pp verwacht je wel iets meer dan wat friet en salade en een hamburger

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2019

Het verblijf in dit hotel voor één nacht als alternatief voor 's ochtends heel vroeg een taxi te moeten nemen naar het vliegveld, is goed bevallen. Het was iets goedkoper om met de trein naar het hotel te gaan, daar te eten en te slapen en de volgende dag naar het vliegveld te gaan. De taxi van het vliegveld naar het hotel is gratis.

Natuurlijk zou het nog goedkoper zijn om op de dag zelf met de trein naar het vliegveld te gaan, maar dan loop je het risico dat je de vlucht mist door vertragingen. Toen ik naar het hotel ging met de trein was er precies zo'n probleem. De trein naar het vliegveld werd omgeleid naar Leuven en best wel wat mensen die hun vlucht moesten halen zaten in de stress.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2019

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier te vernemen dat u een fijn verblijf had bij ons en dat u op tijd was voor de vlucht. We hopen dat we u een volgende keer dan ook nogmaals mogen verwelkomen!

Warme groeten,

Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office

Beoordeeld op 10 oktober 2019

Perfect hotel om te vertrekken vanuit Brussel AirPort. Heerlijke moderne kamer. Mooi comfortabel groot bed en fijne badkamer. Auto geparkeerd onder het hotel voor een voordelig pakketprijs. Zeker de moeite waard om hier te verblijven.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 27 september 2019

Weekendje Brussel geboekt om op zondagmiddag onze zoon te gaan afhalen van de luchthaven. We kozen dit hotel omdat het maar enkele kilometers van de luchthaven gelegen is.
Het was even zoeken naar de ingang van het hotel. Voor de check in konden wij vlak bij de ingang even parkeren op een "kiss and ride"- plaats. Nadien is er parking genoeg rond het hotel zodat je de 15,00€ voor de hotelparking kunt uitsparen.
Daar er enkel bedrijven rond het hotel gelegen zijn maakt het tot een zeer rustige buurt. Buiten de overvliegende vliegtuigen gerekend natuurlijk.
Onthaal was zeer professioneel maar helaas enkel in het Engels !!? De kamer was reeds beschikbaar. We kregen zelfs een upgrade. Super maar we weten nog altijd niet waarom. Dat is pas klantvriendelijkheid ! Top !
We kregen een mooie grote kamer toegewezen met alles erop en eraan uitgezonderd een mini-bar en dat vinden we jammer. Van de vliegtuigen hebben we geen enkel last gehad en na 22u00 was het super stil. Een extra kussen had wel gemogen want ze zijn een beetje aan de slappe kant. Alles was netjes. De LED-verlichting boven het bed was leuk om mee te spelen. Het ontbijt was goed en voldoende. Geen super de luxe maar keuze genoeg. Hotel ligt wel een eindje van het centrum van Brussel maar met de wagen is dit ruim te doen. We hebben een super weekend gehad mede dankzij dit hotel die alles biedt zoals het hoort.

+ dicht bij de luchthaven met gratis shuttle
+ mooie, nette en stille kamers
+ parkeren gratis in de buurt
+ ontbijt

- overdag geluid van vliegtuigen (in de avond niet)
- te zachte kussens
- poetsdienst die iets te vroeg op ons deur kwam kloppen.

Datum van verblijf: september 2019
Hotel-cmanager, Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Beste Jamy,
Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van onze goede ligging, mooie kamers en lekker ontbijt. Wel jammer dat de kussens niet helemaal uw smaak waren. U mag altijd een extra kussen vragen aan de receptie. We delen u graag mee dat als u het bordje 'niet storen' aan uw deur hangt, de poetsdienst niet komt aankloppen. Wij mogen veel internationale gasten verwelkomen en daarom kan het zijn dat u bent aangesproken in het Engels. U mag altijd vragen in het Nederlands bediend te worden. Ons team spreekt namelijk ook Nederlands en Frans. Wij hebben inderdaad geen minibar op de kamer, maar u mag altijd vragen iets koel te bewaren aan de receptie. Onze food en drink kiosk is ook 24/7 open. Indien u graag een minibar wenst op de kamer, vraagt u dat best op voorhand aan. Wij noteren ook uw opmerking over de signalering van ons hotel.

We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Een volgende keer staan we weer voor u klaar!

Vriendelijke groeten,

Cristina Sanvicente, Operations Manager ico Front Office