Beoordeeld op 27 mei 2018

Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Beoordeeld op 21 mei 2018

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Lisa M, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Beoordeeld op 19 december 2017

Het hotel is modern, kamers zijn goed, bed goed, badkamer goed, receptie vriendelijk en snel. Parkeren moet je helaas 15 euro per dag extra betalen, let hier op. De "roasted chicken" van het grill menu blijkt gefrituurde kip te zijn, dat is toch wel een grote afknapper. Maar het grootste probleem is de WIFI. Die is volledig gefilterd. Zelfs mijn outlook mail kan niet laden..... En ook bv netflix is onbruikbaar. Toch jammer deze censuur in 2017..

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 12 september 2017

Heel erg mooi hotel. De kamers zijn ruim, verzorgd en modern.
Alle comfort is aanwezig. Op de kamers is het stil.
Staff is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie en propere badkamer.
Het bed is heel erg goed.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
infobrusselsairport, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017

Beste GerritN1981,

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet ons veel deugd te lezen dat u genoten heeft van het hotel en onze service.

Tot binnenkort.

Met vriendelijke groeten,

Lisa Marrone
Local Marketing Coordinator

Beoordeeld op 11 september 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel! Alles wordt in het werk gesteld om het naar je zin te hebben. Het eten in de rgb grill was zeer goed, vooral dankzij het bekwame en gemotiveerde personeel. Kamers zijn superschoon en bedden zijn top!

Datum van verblijf: september 2017

Beste ilsilencio,

Hartelijk dank om uw ervaringen met ons te delen.
Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten,

Lisa Marrone