21 mei 2018 beoordeeld

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
Lisa M, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

19 december 2017 beoordeeld

Het hotel is modern, kamers zijn goed, bed goed, badkamer goed, receptie vriendelijk en snel. Parkeren moet je helaas 15 euro per dag extra betalen, let hier op. De "roasted chicken" van het grill menu blijkt gefrituurde kip te zijn, dat is toch wel een grote afknapper. Maar het grootste probleem is de WIFI. Die is volledig gefilterd. Zelfs mijn outlook mail kan niet laden..... En ook bv netflix is onbruikbaar. Toch jammer deze censuur in 2017..

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
12 september 2017 beoordeeld

Heel erg mooi hotel. De kamers zijn ruim, verzorgd en modern.
Alle comfort is aanwezig. Op de kamers is het stil.
Staff is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie en propere badkamer.
Het bed is heel erg goed.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
infobrusselsairport, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 september 2017

Beste GerritN1981,

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet ons veel deugd te lezen dat u genoten heeft van het hotel en onze service.

Tot binnenkort.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel! Alles wordt in het werk gesteld om het naar je zin te hebben. Het eten in de rgb grill was zeer goed, vooral dankzij het bekwame en gemotiveerde personeel. Kamers zijn superschoon en bedden zijn top!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner

Beste ilsilencio,

Hartelijk dank om uw ervaringen met ons te delen.
Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

28 augustus 2017 beoordeeld

Fijn Hotel en makkelijk voor als je op Zavetem moet zijn. Snelle incheck en goede parkeeroplossing.
Het ontbijt was goed met verse producten en goede koffie. De kamers zijn modern ingericht en het bed is van goede kwaliteit. Het hotel is rustig.

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Park Inn
infobrusselsairport, Marketing Coordinator van Park Inn by Radisson Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Beste 747ronaldk,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw recent verblijf bij ons.
Het doet ons enorm veel deugd te lezen dat u genoten heeft van het hotel en haar faciliteiten.

Wij hopen u bij een volgende reis weer te mogen verwelkomen in ons hotel.