Beste speedyweedie,
Eerst en vooral bedankt voor uw recente verblijf in ons hotel en dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.
Wat jammer dat de kamer niet aan uw normen voldeed. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden en willen graag een vervolg geven aan uw opmerkingen, maar hebben hiervoor meer informatie nodig.
Aangezien tripadvisor-profielen niet kunnen worden gekoppeld aan boekingssystemen, kan ik uw reservering niet terugvinden. Voel u vrij om de details van uw verblijf met mij te delen (irem.yilmaz@brussels.valk.com) zodat ik dit kan opvolgen met onze housekeeping afdeling.
Wat betreft de ramen die niet open kunnen, dit is om veiligheidsredenen gebruikelijk in hoge hotelgebouwen. Als oplossing bieden al onze kamers ventilatie en airconditioning.
Bedankt voor alle aanvullende informatie die u met ons kunt delen, zodat we dit kunnen opvolgen en vermijden in de toekomst!
Met vriendelijke groeten,
Irem Yilmaz
Marketing & Experience Executive
Van der Valk Hotel Brussels Airport šļø