Geen aanbetaling vereist
Priceline
Vio.com
Beoordeeld op 5 november 2023

We verbleven al vaker in van der valkhotels, doch dit was toch één van hun hotels dat wat een opknapbeurt zou kunnen gebruiken... Ideaal wel de shuttleservice naar de luchthaven en park sleep fly formule. Voor deze formule kiezen we volgende keer zeker opnieuw! Restaurant geeft verzorgde maaltijden, doch de keuze is beperkt.

Datum van verblijf: oktober 2023
Irem Yilmaz, Marketing van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2023

Beste Rudi R,

Bedankt voor je eerlijke review en je aardige woorden, we appreciëren het ten zeerste. 😊

We snappen je opmerkingen over de infrastructuur van ons hotel, en zijn blij om te delen dat we aanzienlijke renovaties gepland hebben in de nabije toekomst.

Fijn om te lezen dat ons populaire PSF-formule nog een fan erbij gewonnen heeft! ✈️

Bedankt voor het kiezen voor Van der Valk Brussels Airport en hopelijk zien we je snel opnieuw.

Met gastvrije groeten,

Beoordeeld op 4 november 2023

Goed hotel, prima locatie, makkelijk bereikbaar, ruim opgezette kamers. Vriendelijke personeel. Echter kan de schoonmaak wel een stuk beter. Kamer was erg vies. Klacht deels serieus genomen. Verder was het ontbijt wel goed! Ben al vaker geweest maar deze keer viel het tegen. Voorgaande keren waren super! Had toen echt schone kamers.

Datum van verblijf: november 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Irem Yilmaz, Marketing van Van der Valk Brussels Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2023

Beste nbruins1987,

Hartelijk dank voor je feedback en de tijd die je hebt genomen om ons hotel te beoordelen!

We nemen je opmerkingen over de schoonmaak serieus en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

We vinden het fijn dat je nog steeds van ons ontbijt hebt genoten en hopen dat we bij je volgende bezoek aan onze eerdere hoge standaard kunnen voldoen. 😊

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 31 oktober 2023

In combinatie met de gratis parking was de prijs / kwaliteit goed voor ons. De kosten moesten we privé betalen, vandaar de prijsgevoeligheid.
We vertrokken voor een verre reis en wilden dus een betrouwbaar hotel, met een veilige parking en aanvaardbaar (slaap)comfort.

Beste GuyKuurne_Belgium,

Bedankt voor je aardige woorden!

Het begrijpen van de behoeften van onze gasten, vooral als ze op reis gaan, is belangrijk voor ons.
We streven daarom ernaar een luchthavenhotel te zijn met goede parkeermogelijkheden en comfortabele kamers voor een goede nachtrust. ✈️

We hopen dat je een geweldige reis hebt gehad en kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 31 oktober 2023

dringende update van hotel is nodig
kranen afgebroken , vuile toiletpotten
verlichting aan de bar heel stoffig
inchecken parking via andere gang dan van het hotel
prijs/kwaliteit niet oke veel te duur

Beoordeeld op 30 oktober 2023

Goed hotel voor reizigers die enkele nachten willen blijven om te vertrekken met het vliegtuig. Goede taxi service. De kamers kunnen wat liefde gebruiken; de Wifi mag sterker maar het personeel is Top. Ook het eten in het restaurant is uitstekend

• Reistype: Reisde voor zaken

Hey 653rik,

Dank voor je positieve feedback!

Onze Wi-Fi ondergaat momenteel wat onderhoud, maar we werken eraan om het nog beter te maken. Bedankt voor je begrip en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer van dienst te zijn.

Met gastvrije groeten,