Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 77
Hotels.comUS$ 75
ZenHotels.comUS$ 109
Beoordeeld op 17 juni 2022

Uitstekend hotel. Vriendelijke ontvangst.
Boekingsmogelijkheden wat onduidelijk. Wij hadden park sleep fly geboekt. Bij aankomst hotel bleek alleen een overnachting geboekt. Mits een opleg is dat in orde gekomen….

Beoordeeld op 13 juni 2022

Hotel zelf is prima. Helaas was er een groot bedrijfsevenement op de 7e verdieping, wat je op de 4e in de kamer hoorde. Dit duurde tot na middernacht. Personeel was zelf niet op de hoogte, maar ging er ook niks aan doen.

Beoordeeld op 11 juni 2022

Niet geïnteresseerd personeel bij het inchecken, geen rustige kamer gekregen op verzoek. Kamers gedateerd met vieze muren en oude kitranden in de badkamer. Ontbijt uitgebreid maar werd slecht aangevuld.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juni 2022

Voor dit hotel gekozen doordat er een parkeergarage heeft. Ook de overnachting voor de ochtend lucht is een groot voordeel. De kamers zijn ook stijlvol ingericht, maar inmiddels aan renovatie toe. De ramen gaan niet open en de ventilatie is luid.

Beoordeeld op 2 juni 2022

Super goed hotel, parkeren voor de deur (wel beperkt). Mooie kamers, heel vriendelijk personeel en het ontbijt was echt geweldig. Zeker een aanrader en wij zullen terug komen. Ongeveer 20 minuten van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2022