Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
PricelineUS$ 88
Hotels.comUS$ 85
TravelocityUS$ 85
Beoordeeld op 22 mei 2022

Slechte bed en ontbijt was zeer slecht. Nooit meer !! Terwijl dat ik aan het rusten was kom zo maat een van de medewerkers binnen. Kussrn van bed was vreselijk zelfs niet proper. Ontbijt naar de kamer trok helemaal op niks. Fruitstukken waren precies van 2 dagen geleden. Heel slechte service. Het is de geld niet waard..

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 mei 2022

Jammer. Mooie kamer maar de suite biedt geen enkele privacy. Een open ruimte met bad en wastafel (die niet leeg loopt). Ook maar 1 stoel, geen bank, geen thee faciliteit, geen minibar… Wel mooi en fris, maar totaal onpraktisch. Geen aanrader, zeker niet voor die prijs.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 mei 2022

Al meerdere keren bij vd valk Bussel Airport geweest. Deze keer verbleven in de superbox. Geweldige kamer. Heerlijke regendouche. Prima bed. Koffie (bonenmacine)/thee en dranken faciliteiten op de gang. Volgende keren zal ik deze ook weer boeken>

Datum van verblijf: april 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 mei 2022

Vlakbij de luchthaven, met park + sleep + fly een goede start van onze vakantie. Na een vroeg ontbijt om 6.00 uur, stond om 7.00 uur de shuttlebus klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Ritje is 5 minuten, ideaal!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 5 mei 2022

Voor de prijs van de kamer verwacht ik een schoon hotel, dat was niet het geval. Dat maakt dat ik het verblijf matig vond. Het personeel was prima en het eten oké, maar door de schoonmaak toch een matig gevoel overgehouden.