Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Expedia.comUS$ 86
PricelineUS$ 88
TravelocityUS$ 86
Beoordeeld op 11 mei 2022

Al meerdere keren bij vd valk Bussel Airport geweest. Deze keer verbleven in de superbox. Geweldige kamer. Heerlijke regendouche. Prima bed. Koffie (bonenmacine)/thee en dranken faciliteiten op de gang. Volgende keren zal ik deze ook weer boeken>

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 mei 2022

Vlakbij de luchthaven, met park + sleep + fly een goede start van onze vakantie. Na een vroeg ontbijt om 6.00 uur, stond om 7.00 uur de shuttlebus klaar om ons naar het vliegveld te brengen. Ritje is 5 minuten, ideaal!

Beoordeeld op 5 mei 2022

Voor de prijs van de kamer verwacht ik een schoon hotel, dat was niet het geval. Dat maakt dat ik het verblijf matig vond. Het personeel was prima en het eten oké, maar door de schoonmaak toch een matig gevoel overgehouden.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 3 mei 2022

Airco te koud afgesteld. Gemeld bij receptie. Niets aan gedaan!
Stoffige kamer. Sombere kamer, heel donkere muren en plafond. Weinig verlichting.
Eten en drinken was duur.
Wel goede locatie ten opzichte van waar ik moest zijn.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 april 2022

Ik ben een regelmatige bezoeker van deze hotels.
Maar dit hotel viel echt tegen.
De kamer (superior) is verouderd. Ik ben door mijn bed gevallen en andere kant was volledig doorlegen. WC papier niet aangevuld, extra kussen was er niet enkel lege zak.
Tafelblad in de kamer was vol met vlekken.
Het ontbijt liet ook de wensen over. Ik ben gaan ontbijten rond 9u. Er werd toen niets meer aangevuld en als je dit vroeg was het antwoord... sorry dit is er niet meer.
Tafels werden ook pas na lange tijd afgeruimd.

• Reistype: Reisde voor zaken