Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Priceline
Hotels.comUS$ 75
TravelocityUS$ 75
Beoordeeld op 30 april 2022

Ik ben een regelmatige bezoeker van deze hotels.
Maar dit hotel viel echt tegen.
De kamer (superior) is verouderd. Ik ben door mijn bed gevallen en andere kant was volledig doorlegen. WC papier niet aangevuld, extra kussen was er niet enkel lege zak.
Tafelblad in de kamer was vol met vlekken.
Het ontbijt liet ook de wensen over. Ik ben gaan ontbijten rond 9u. Er werd toen niets meer aangevuld en als je dit vroeg was het antwoord... sorry dit is er niet meer.
Tafels werden ook pas na lange tijd afgeruimd.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 april 2022 via mobiele applicatie

Slechte klimaatregeling. Tv met 1 Vlaams kanaal. Geen instructiemap. Geen shampoo. Geen pen om wat klachten op te schrijven.....restaurant oke maar wel aan de prijzige kant. Niet voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 26 april 2022

Goed hotel, goede shuttle service naar AirPort. De ontvangst bij receptie was vriendelijk. Mooie kamer en van alle gemakken voorzien.
Alleen jammer dat de kussen aan de harde/stevige kant waren, maar dat is persoonlijk.

Beoordeeld op 25 april 2022

Echt netjes hygiënisch goede service recepte met in en uit checken goed een goed bed de kamer voor 3 personen ook goed en ruim ingericht we komen zeker terug bij van der Valk voor een langer verblijf en als we op reis moeten een groot voordeel dat de auto mag blijven staan tot terugkeer

Beoordeeld op 25 april 2022

Goed hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten en makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Grote markt is een half uur maar met de trein.( Taxi en OV is ook erg goedkoop daar) vriendelijke mensen en veel goed eten in de buurt!