Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
PricelineUS$ 78
Hotels.comUS$ 76
ZenHotels.comUS$ 110
Beoordeeld op 26 april 2022

Goed hotel, goede shuttle service naar AirPort. De ontvangst bij receptie was vriendelijk. Mooie kamer en van alle gemakken voorzien.
Alleen jammer dat de kussen aan de harde/stevige kant waren, maar dat is persoonlijk.

Beoordeeld op 25 april 2022

Echt netjes hygiënisch goede service recepte met in en uit checken goed een goed bed de kamer voor 3 personen ook goed en ruim ingericht we komen zeker terug bij van der Valk voor een langer verblijf en als we op reis moeten een groot voordeel dat de auto mag blijven staan tot terugkeer

Beoordeeld op 25 april 2022

Goed hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten en makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Grote markt is een half uur maar met de trein.( Taxi en OV is ook erg goedkoop daar) vriendelijke mensen en veel goed eten in de buurt!

Beoordeeld op 2 april 2022

Grote kamer voor 3 personen. Zeer vriendelijke en behulpzame personeel. Super ontbijtbuffet. Jammer dat de (betaalde) parking te klein is. Ligging van hotel is ideaal. Geen geluidsoverlast van de snelweg en vliegtuigen gehad. Wij zijn al vaak geweest in dit hotel. En elke keer komen wij steeds terug.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 22 maart 2022

Niet ver van Brussel.. Geschikt voor mensen op doorreis. Schoon en goed onderhouden. Alleen jammer dat je parkeergeld moet betalen. Het ontbijt is prima. Hoewel het hotel zich bevindt in de buurt van het vliegveld, maar je hebt nergens last van vliegverkeer.

Datum van verblijf: maart 2022