Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
PricelineUS$ 87
Hotels.comUS$ 83
TravelocityUS$ 83
Beoordeeld op 15 januari 2022

Zeer goed en top hotel met mooi kamers en top locatie En bijna over al in Nederland en België en Duitsland en Spanje en nog meer landen met mooi zwembad en meer mooie dingen top hotel en mooi hotel top top top

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 9 januari 2022 via mobiele applicatie

Super gehad! Erg luxe, goed ontbijt en goed gelegen langs de weg. Er waren ook vegan opties voor het ontbijt dat was erg fijn. Bed heel zacht, douche was ook erg. Warme straal en ook erg schoon. Ook veel tesla oplaadpunten. Verder wel een beetje afgelegen van het centrum.

Kamertip: Kom met de tesla en je staat dichtbij de voordeur.
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 januari 2022

Service, ontvangst heel goed. Park sleep fly is een uitstekende formule om te reizen. De reis begint reeds als we 's avonds naar het hotel vertrekken. We doen dit reeds verschillende jaren. Aan te bevelen. Reeds veel vrienden aangespoord hetzelfde te doen.

Beoordeeld op 7 januari 2022

Goede service maar kon ietsje beter, kamer zag er goed uit. Lekker geslapen met een goed ontbijt veel keuze, indeling was praktisch, fitness was goed te bereiken dus een dikke pluim voor het hotel en de ligging

Beoordeeld op 5 januari 2022

dit was de eerste keer dat ik een overnachting heb geboekt voor vertrek op luchthaven zaventem , en zal dit zeker vaker gaan doen alles was goed geregeld taxi + kamer + parkeren lekker rustig dag van te voren er naartoe rijden niet s;nachts daarna lekker eten slapen en s"morgens in de taxi stappen en in 5min naar het vliegveld perfect geregeld !!

Datum van verblijf: december 2021