Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
PricelineUS$ 87
Hotels.comUS$ 83
TravelocityUS$ 83
Beoordeeld op 14 november 2021

Ideaal om een vroege vlucht op Zaventem voor te bereiden. Rustig geslapen op de lekker zachte bedden, prima ontbijt gegeten en vervolgens relax naar de luchthaven met shuttledienst. Onze auto veilig in de ondergrondse parkeergarage gestald. Prima hotel voor deze gelegenheid.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 8 november 2021

Wij boekten het hotel om van daaruit het vliegtuig te nemen. Onze auto mocht er voor een schappelijke prijs blijven staan in een ondergrondse garage. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn aangenaam.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 7 november 2021

prima ontbijt. ruime kamer. watertje aanwezig gratis. zeer goede isolatie naar buiten. de vliegtuigen van zavetem airport waren niet te horen. een kleine beetje lawaai van kamer boven ons van feestgangers (mogelijk bruiloftgangers) Niet echt storend. Vriendelijke bediening

Beoordeeld op 26 oktober 2021

Goed hotel met uitstekende faciliteiten, vriendelijk personeel en prachtige kamers. Je bent vanaf dit hotel zo in Brussel centrum maar ook in Leuven of wanneer je net als ik een vliegtuigspotters bent, ben je zo op de spottersplaats.
De kamers zijn ruim opgezet, voorzien van alle gemakken, het parkeren in eigen parkeergarage is een pluspunt.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 oktober 2021

Personeel zeer onprofessioneel wij kwamen rond 00.30 aan wij kregen een verkeerde kamer. Een kleine kamer met twee losse bedden. Terwijl wij aangegeven hadden kingsize bed en een extra bed ivm kond van 5 en baby 8maanden. In de avond was er een feest gaande kinderen konden niet slapen door overlast. Vaak gemeld persoon doet NIKS. ik wilde mijn geld terug niemand die wat doet.